Spletne zvezde
Amanda Rach Lee je z več kot dvema milijonoma naročnikov na svojem YouTube kanalu kraljica bullet journalinga, kaligrafije in risanja. Na svojem kanalu deli ideje, kako urediti svoj bullet journal oz. točkovni dnevnik ter kako ustvarjalno organizirati svoj čas. Je talentirana umetnica – zelo lepo riše in piše, zato so njeni videi zelo estetski in navdihujoči za vse, ki kdaj pa kdaj radi poprimejo za svinčnik in z risanjem sprostijo svojo ustvarjalno energijo. Vemo, da je kar nekaj pilovcev takih, zato spoznajte Amando, vi pa nam pošljite kakšno risbo, ki je nastala po navdihu iz njenih videov.
Osebna izkaznica:
Starost: 23 let
Datum rojstva: 16. junij 1998
Kraj rojstva: Toronto, Kanada
Zvezdno znamenje: dvojčka
5 DEJSTEV O AMANDI:
- Njen prvi viralni video je govoril o tem, kako s pomočjo poceni izdelkov okrasiti in polepšati svojo sobo. Video nosi naslov DIY Room Decor Tumblr Inspired! (Dollar Store DIYs), objavila pa ga je tik po tem, ko je končala gimnazijo.
- Snemanje enega videa ji vzame tri do pet ur, montaža in urejanje videa pa trajata še nadaljnja dva dni.
- Od tega, da je ustvarila svoj kanal in pridobila milijon naročnikov, je minilo pet let.
- Pri tem, da dela od doma, ji je najtežje, da sta njena udobna postelja in Netflix vedno le korak stran.
- Meni, da je recept za uspeh v tem, da delaš nekaj, kar imaš resnično rad.
Kako si začela ustvarjati YouTube videe?
Videe sem začela ustvarjati in objavljati v gimnaziji. Snemala sem filmčke s področja ustvarjanja, mode in ličil. To sem počela, ker sem se ob tem zabavala in nisem razmišljala o številu ogledov ali slavi. Nisem imela niti profesionalne snemalne opreme – namesto stativa sem uporabljala kup knjig.
Kako so na tvoje videe gledali sošolci?
Ker sem hodila na umetniško gimnazijo, so moje ustvarjanje zelo spodbujali. S tem sem imela veliko srečo.
Kdaj je YouTube postal tvoja služba?
Po gimnaziji sem se vpisala na program podjetništva, a sem hitro ugotovila, da to ni zame, saj sem pogrešala ustvarjalnost. Po enem mesecu sem pustila šolo in se odločila, da si vzamem leto dni odmora in se nato jeseni vpišem na bolj kreativno fakulteto. V vmesnem času sem se odločila, da se popolnoma posvetim ustvarjanju za svoj kanal.
Kdaj si se začela ukvarjati z bullet journalingom?
Bullet journaling sem odkrila konec leta 2016 in prvi video s to tematiko objavila že januarja 2017. Takrat se s tem še ni ukvarjalo veliko ljudi, zato sem hitro pridobila občinstvo. Hitro sem videla, da je to tema, ki gledalce zanima.
Je potem tvoj kanal kar čez noč zrasel?
S prvim videom o bullet journalingu sem pridobila 100 tisoč naročnikov. Slava nato ni prišla čez noč, kar se mi zdi dobro, saj sem tako lažje ohranila trezno glavo. Vsak mesec sem dobivala po približno 20 tisoč naročnikov in do avgusta 2017 je bil moj kanal posvečen bullet journalingu, imela pa sem okoli 300 tisoč naročnikov.
Kako so na tvoje ustvarjanje videov gledali starši?
Sprva so menili, da gre le za hobi, nato pa so videli, da je zadeva bolj resna. Všeč jim je bilo, da sem postala finančno neodvisna, in zdaj me zelo podpirajo in mi celo pomagajo s papirologijo.
Kaj ti je pri tvoji službi najbolj všeč?
Najbolj mi je všeč komunikacija z gledalci. Naša skupnost je resnično pozitivna in aktivna. Zelo rada vidim, ko mi gledalci pošljejo risbe, ki so jih poustvarili po mojih videih.
Kako si se zaradi svoje neobičajne službe spremenila?
YouTube me je naučil, da sem postala bolj neodvisna in samozavestna. Pred tem nisem bila prepričana vase, ob ustvarjanju videov pa sem odrasla in ugotovila, v čem leži moja strast.
Kakšni so tvoji občutki, ko dosežeš nov mejnik v številu naročnikov?
Sploh ne morem verjeti, da imam res več kot dva milijona sledilcev! Pri štirinajstih letih sem se veselila, ko sem imela 50 naročnikov. Številke so sicer zelo vznemirljive, a najbolj sem ponosna na to, da sem jih dosegla s svojo pristnostjo in ob podpori pozitivne skupnosti.
Obvestila
Veliki literarni natečaj "NAJST"
Sodelujte na natečaju "NAJST," ki ga najdete v rubriki FESTIVAL!
Dogodek je del programa bralne kulture, ki ga sofinancira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.
AKTUALNO
Kaj imata skupnega Tina Maze in Ana Praznik
Tina Maze in Ana Praznik sta uspešni in znani Slovenki, ki jima je skupno tudi, da sta bili ... več
PILOVA LESTVICA
GLASUJ ZA NAJ SKLADBO
Pogosta vprašanja
Oglas
KNJIŽNA LESTVICA
NAKLJUČNI VIC
Ronaldo in gol
Zakaj je Ronaldo po tekmi prodajal zemljevide?
Ker je med tekmo ves čas iskal pot do slovenskih vrat.