Mala Šola psihologije - 2.del
2
2. TEMA - SOCIALNI ODNOSI
Za vse tiste, ki ste si pogledali in poskusili rešit nalogo - super ste :) za ostale pa, če vam ni v interesu to sporočite.
Danes se bomo pogovarjali o socialnih odnosih.
Socialni odnos je splošno opredeljen kot vsak odnos ali pogovor med dvema ali več posamezniki. Razumevanje dinamike medsebojnih odnosov in razvoj prijateljstev sta ključna elementa za gradnjo odnosov z drugimi ljudmi.
Ena od ključnih sestavin za uspešne odnose je komunikacija.
**************************************************
Komunikacija je ključna za uspešne odnose z ostalimi ljudmi. Imamo verbalno in neverbalno komunikacijo.
Poleg komunikacije imamo tudi empatijo. Empatija nas spodbuja, da se postavimo v kožo druge osebe in razumemo njena čustva, misli. Če smo empatični lahko povečamo razumevanje in zaupanje do oseb.
Spoštovanje je tudi en ključen element medosebnih odnosov. Spoštovanje pomeni, da sprejemamo druge takšni kot so in seveda upoštevamo njihove meje, mnenja in odločitve.
Konflikti so lahko neizogibni med komuniciranjem - Pomembno je, da se naučimo reševati spore in konflikte ter se zavedamo različnih pristopov k njihovemu reševanju.
*b* Faze prijateljstva, so procesi, ki potekajo tako: *b*
- 1.Zbliževanje - spoznavanje in grajenje začetnega stika.
- 2. razvoj prijateljstva, ko se začnejo ljudje bolje poznati, se začne razvijati prijateljstvo.
-3. Vzdrževanje - ko je prijateljstvo ustvarjeno, se preide v fazo vzdrževanja. To vključuje redno interakcijo in podporo.
-4. Krepitev vezi - Če prijateljstvo traja dlje časa, se vezi med prijatelji lahko še okrepijo.
-5. Preizkušanje in ohranjanje - V tej fazi se lahko prijateljstvo sooči s preizkušnjami, kot so konflikti, razdalja ali spremembe v življenju.
- 6. Dolgoročno prijateljstvo - Če prijateljstvo uspešno premaga preizkušnje in ostane močno skozi čas, lahko postane dolgoročno prijateljstvo.
Za danes ne bo naloge. Edina naloga je, da v komentar napišeš, da si prebral temo.
Na koncu naše male šole vas bo čakal Kahoot.
Viri:
Social Relations - StatPearls - NCBI Bookshelf
Za vse tiste, ki ste si pogledali in poskusili rešit nalogo - super ste :) za ostale pa, če vam ni v interesu to sporočite.
Danes se bomo pogovarjali o socialnih odnosih.
Socialni odnos je splošno opredeljen kot vsak odnos ali pogovor med dvema ali več posamezniki. Razumevanje dinamike medsebojnih odnosov in razvoj prijateljstev sta ključna elementa za gradnjo odnosov z drugimi ljudmi.
Ena od ključnih sestavin za uspešne odnose je komunikacija.
**************************************************
Komunikacija je ključna za uspešne odnose z ostalimi ljudmi. Imamo verbalno in neverbalno komunikacijo.
Poleg komunikacije imamo tudi empatijo. Empatija nas spodbuja, da se postavimo v kožo druge osebe in razumemo njena čustva, misli. Če smo empatični lahko povečamo razumevanje in zaupanje do oseb.
Spoštovanje je tudi en ključen element medosebnih odnosov. Spoštovanje pomeni, da sprejemamo druge takšni kot so in seveda upoštevamo njihove meje, mnenja in odločitve.
Konflikti so lahko neizogibni med komuniciranjem - Pomembno je, da se naučimo reševati spore in konflikte ter se zavedamo različnih pristopov k njihovemu reševanju.
*b* Faze prijateljstva, so procesi, ki potekajo tako: *b*
- 1.Zbliževanje - spoznavanje in grajenje začetnega stika.
- 2. razvoj prijateljstva, ko se začnejo ljudje bolje poznati, se začne razvijati prijateljstvo.
-3. Vzdrževanje - ko je prijateljstvo ustvarjeno, se preide v fazo vzdrževanja. To vključuje redno interakcijo in podporo.
-4. Krepitev vezi - Če prijateljstvo traja dlje časa, se vezi med prijatelji lahko še okrepijo.
-5. Preizkušanje in ohranjanje - V tej fazi se lahko prijateljstvo sooči s preizkušnjami, kot so konflikti, razdalja ali spremembe v življenju.
- 6. Dolgoročno prijateljstvo - Če prijateljstvo uspešno premaga preizkušnje in ostane močno skozi čas, lahko postane dolgoročno prijateljstvo.
Za danes ne bo naloge. Edina naloga je, da v komentar napišeš, da si prebral temo.
Na koncu naše male šole vas bo čakal Kahoot.
Viri:
Social Relations - StatPearls - NCBI Bookshelf
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Komi sem čakala ,res. Hvala ful dober opisuješ:slight_smile:
0
Bianca13
Bianca13
Hvala tebi💕
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Zelo mi je všeč tvoja šola<3oprosti ker zadnjič nisem oddala naloge ampak najprej nisem vedela kaj bi napisala in sem mislila ok bom jutri potem pa sem popolnoma pozabila. A imate v srednji šoli predmet psihologijo da toliko veš?
0
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Teb pa laufa tole <3
1
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Helou. I must say that i am impressed. Ik my opinion isnt needed but i am bored so ur getting it anyway. yay.
0
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Super bloog. Sem prebrala<3
0
Moj odgovor:
Getting over 2
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Getting over 2
to je drugi part ko sm napisala da nemorm prebolet e ga tipa ze 2 leti in ratujm depresivna. ja no fora je da js sm si bla bliz z njim sam je blo pac wright person wrong time. no in ja mam njegov snep in fonsko in use sma ce mu kej napism je tok noro dry tko prou trud se. in ce mu karkol recm bo sezmer dry. tkoda ja zou mu nemorm nc rect al la napisat poklicat si pa neupam pa tut ne vem kaj bo to resl... hvala vm usm za pomoc
Vprašanje
Če si tekmovalec, tekmovalka v Veseli šoli, te prosimo za odgovor. Vprašanje se glasi: Zakaj si naročen/a na Pil?
Na Pil sem naročen/a izključno zaradi Vesele šole.
(103)
Pil bi naročil/a tudi, če ne bi tekmoval/a v Veseli šoli.
(233)
Pila nimam naročenega, saj pri mentorici Vesele šole dobimo vse vsebine za tekmovanje.
(53)
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
POSVOJI ŠNOFIJA!
Priljubljene objave
Oglas
Zadnji odgovori
Vau:no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth:brez ...