Mala Šola psihologije - 2.del
2
2. TEMA - SOCIALNI ODNOSI
Za vse tiste, ki ste si pogledali in poskusili rešit nalogo - super ste :) za ostale pa, če vam ni v interesu to sporočite.
Danes se bomo pogovarjali o socialnih odnosih.
Socialni odnos je splošno opredeljen kot vsak odnos ali pogovor med dvema ali več posamezniki. Razumevanje dinamike medsebojnih odnosov in razvoj prijateljstev sta ključna elementa za gradnjo odnosov z drugimi ljudmi.
Ena od ključnih sestavin za uspešne odnose je komunikacija.
**************************************************
Komunikacija je ključna za uspešne odnose z ostalimi ljudmi. Imamo verbalno in neverbalno komunikacijo.
Poleg komunikacije imamo tudi empatijo. Empatija nas spodbuja, da se postavimo v kožo druge osebe in razumemo njena čustva, misli. Če smo empatični lahko povečamo razumevanje in zaupanje do oseb.
Spoštovanje je tudi en ključen element medosebnih odnosov. Spoštovanje pomeni, da sprejemamo druge takšni kot so in seveda upoštevamo njihove meje, mnenja in odločitve.
Konflikti so lahko neizogibni med komuniciranjem - Pomembno je, da se naučimo reševati spore in konflikte ter se zavedamo različnih pristopov k njihovemu reševanju.
*b* Faze prijateljstva, so procesi, ki potekajo tako: *b*
- 1.Zbliževanje - spoznavanje in grajenje začetnega stika.
- 2. razvoj prijateljstva, ko se začnejo ljudje bolje poznati, se začne razvijati prijateljstvo.
-3. Vzdrževanje - ko je prijateljstvo ustvarjeno, se preide v fazo vzdrževanja. To vključuje redno interakcijo in podporo.
-4. Krepitev vezi - Če prijateljstvo traja dlje časa, se vezi med prijatelji lahko še okrepijo.
-5. Preizkušanje in ohranjanje - V tej fazi se lahko prijateljstvo sooči s preizkušnjami, kot so konflikti, razdalja ali spremembe v življenju.
- 6. Dolgoročno prijateljstvo - Če prijateljstvo uspešno premaga preizkušnje in ostane močno skozi čas, lahko postane dolgoročno prijateljstvo.
Za danes ne bo naloge. Edina naloga je, da v komentar napišeš, da si prebral temo.
Na koncu naše male šole vas bo čakal Kahoot.
Viri:
Social Relations - StatPearls - NCBI Bookshelf
Za vse tiste, ki ste si pogledali in poskusili rešit nalogo - super ste :) za ostale pa, če vam ni v interesu to sporočite.
Danes se bomo pogovarjali o socialnih odnosih.
Socialni odnos je splošno opredeljen kot vsak odnos ali pogovor med dvema ali več posamezniki. Razumevanje dinamike medsebojnih odnosov in razvoj prijateljstev sta ključna elementa za gradnjo odnosov z drugimi ljudmi.
Ena od ključnih sestavin za uspešne odnose je komunikacija.
**************************************************
Komunikacija je ključna za uspešne odnose z ostalimi ljudmi. Imamo verbalno in neverbalno komunikacijo.
Poleg komunikacije imamo tudi empatijo. Empatija nas spodbuja, da se postavimo v kožo druge osebe in razumemo njena čustva, misli. Če smo empatični lahko povečamo razumevanje in zaupanje do oseb.
Spoštovanje je tudi en ključen element medosebnih odnosov. Spoštovanje pomeni, da sprejemamo druge takšni kot so in seveda upoštevamo njihove meje, mnenja in odločitve.
Konflikti so lahko neizogibni med komuniciranjem - Pomembno je, da se naučimo reševati spore in konflikte ter se zavedamo različnih pristopov k njihovemu reševanju.
*b* Faze prijateljstva, so procesi, ki potekajo tako: *b*
- 1.Zbliževanje - spoznavanje in grajenje začetnega stika.
- 2. razvoj prijateljstva, ko se začnejo ljudje bolje poznati, se začne razvijati prijateljstvo.
-3. Vzdrževanje - ko je prijateljstvo ustvarjeno, se preide v fazo vzdrževanja. To vključuje redno interakcijo in podporo.
-4. Krepitev vezi - Če prijateljstvo traja dlje časa, se vezi med prijatelji lahko še okrepijo.
-5. Preizkušanje in ohranjanje - V tej fazi se lahko prijateljstvo sooči s preizkušnjami, kot so konflikti, razdalja ali spremembe v življenju.
- 6. Dolgoročno prijateljstvo - Če prijateljstvo uspešno premaga preizkušnje in ostane močno skozi čas, lahko postane dolgoročno prijateljstvo.
Za danes ne bo naloge. Edina naloga je, da v komentar napišeš, da si prebral temo.
Na koncu naše male šole vas bo čakal Kahoot.
Viri:
Social Relations - StatPearls - NCBI Bookshelf
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Komi sem čakala ,res. Hvala ful dober opisuješ:slight_smile:
0
Bianca13
Bianca13
Hvala tebi💕
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Zelo mi je všeč tvoja šola<3oprosti ker zadnjič nisem oddala naloge ampak najprej nisem vedela kaj bi napisala in sem mislila ok bom jutri potem pa sem popolnoma pozabila. A imate v srednji šoli predmet psihologijo da toliko veš?
0
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Teb pa laufa tole <3
1
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Helou. I must say that i am impressed. Ik my opinion isnt needed but i am bored so ur getting it anyway. yay.
0
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Super bloog. Sem prebrala<3
0
Moj odgovor:
Svetloba3714
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Mešanica vsega možnega
Ojla,
moji problemi se kar ne končajo in upam, da mi boste znal pomagat.
1. Sem zelo zaskrbljena, živčna oseba. Skrbi me dobesedno vse. Problem je, ker je zelo živčna tudi moja sestra, ki se je že odselila, zadnje dni pa stalno kliče moje starše in hodi k nam domov. Saj nimam nič proti temu, samo me zelo moti, ker njena zaskrbljenost zelo slabo vpliva name (postanem še jaz živčna). Že brez tega imam dovolj skrbi, če pa je ona doma je pa samo še huje. To sem povedala staršem, pa ne naredijo nič.
2. Letos pri biologiji obravnavamo človeka. To mi je zelo ogabna tema in je ne morem prenašat. Grozno je, ker gre profesorica v detajle, jaz si pa še zapisovat nemorem, ker sem (spet) živčna. Takrat mi srce hitro bije, zelo hitro diham, včasih se mi tudi vrti. To se mi dogaja že prbl. 1 mesec in ne gre na bolje, zdi se mi, da je mogoče še celo slabše. Profesorici ne morem tega povedat, ker je malo posebna.
3. Nisem zadovoljna s svojimi ocenami in se preveč sekiram zaradi šole. Če ne dobim 5 (razen če je to predmet, ki mi res ne gre) se mi dobesedno podre svet. Danes, recimo, smo dobili rezultate testa in sem ga pisala 4 - komaj sem zadržala solze (aja pa tukaj je vredno omembe tole: to je gimnazija). Za šolo se res zelo trudim, mogoče celo preveč. Cele počitnice sem se učila in delala za šolo. Če nekega trenutka ne izkoristim za delo, se mi zdi to potrata časa. Včasih, recimo, je ta potrata lahko že 5 minuten odmor v šoli - zakaj nisem takrat ponovila neke snovi pri zgodovini? (potem me drugi sprašujejo, če sem takrat vprašana in se čudijo, kaj da se učim, če nisem).
Res hvala, če mi boste pomagali<33
moji problemi se kar ne končajo in upam, da mi boste znal pomagat.
1. Sem zelo zaskrbljena, živčna oseba. Skrbi me dobesedno vse. Problem je, ker je zelo živčna tudi moja sestra, ki se je že odselila, zadnje dni pa stalno kliče moje starše in hodi k nam domov. Saj nimam nič proti temu, samo me zelo moti, ker njena zaskrbljenost zelo slabo vpliva name (postanem še jaz živčna). Že brez tega imam dovolj skrbi, če pa je ona doma je pa samo še huje. To sem povedala staršem, pa ne naredijo nič.
2. Letos pri biologiji obravnavamo človeka. To mi je zelo ogabna tema in je ne morem prenašat. Grozno je, ker gre profesorica v detajle, jaz si pa še zapisovat nemorem, ker sem (spet) živčna. Takrat mi srce hitro bije, zelo hitro diham, včasih se mi tudi vrti. To se mi dogaja že prbl. 1 mesec in ne gre na bolje, zdi se mi, da je mogoče še celo slabše. Profesorici ne morem tega povedat, ker je malo posebna.
3. Nisem zadovoljna s svojimi ocenami in se preveč sekiram zaradi šole. Če ne dobim 5 (razen če je to predmet, ki mi res ne gre) se mi dobesedno podre svet. Danes, recimo, smo dobili rezultate testa in sem ga pisala 4 - komaj sem zadržala solze (aja pa tukaj je vredno omembe tole: to je gimnazija). Za šolo se res zelo trudim, mogoče celo preveč. Cele počitnice sem se učila in delala za šolo. Če nekega trenutka ne izkoristim za delo, se mi zdi to potrata časa. Včasih, recimo, je ta potrata lahko že 5 minuten odmor v šoli - zakaj nisem takrat ponovila neke snovi pri zgodovini? (potem me drugi sprašujejo, če sem takrat vprašana in se čudijo, kaj da se učim, če nisem).
Res hvala, če mi boste pomagali<33
Obvestila
1.9.2024
Veliki literarni natečaj "NAJST"
Sodelujte na natečaju "NAJST," ki ga najdete v rubriki FESTIVAL!
Dogodek je del programa bralne kulture, ki ga sofinancira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.
Vprašanje
Kako vam je všeč septembrski Pil?
Zelo mi je všeč.
(315)
Srednje.
(197)
Ni mi všeč, premalo je zanimivih vsebin.
(54)