Ojla vsem, ki to berete!:grinning::smile:
Kot tudi že v naslovu to vidite bo nekaj o glasbi.:notes:
Jaz hodim že 5 let v glasbeno šolo in priznam, da mi nauk o glasbi prav nič ni ušeč.:thinking:
Po moje vam tud ni všeč, no in zato bom dans začela z INTERVALI.
Prav vam bo pršlo tud pred kakim testom.:slight_frown:
*modra*PRIMA*modra*
*roza*SEKUNDA*roza* =m2 meri pol tona in v2 1 ton
*zelena*TERCA*zelena* =m3 meri 1 ton in pol ter v3 2 tona
*i*KVARTA*i* = č4 meri 2 tona in pol ter zv4 3 tone
*b*KVINTA*b* = č5 meri 3 tone in pol ter zv5 4 tone
*modra*SEKSTA*modra* = m6 meri 4 tone ter v6 4 tone in pol
*roza*SEPTIMA*roza* = m7 meri 5 tonov in v7 5 in pol tona
*i*OKTAVA*i* = č8 meri 6 tonov
No, upam da sem vam kej pomagala:grinning:
Če želite mi lohko v komentarje napišete kakšen inštrument igrate . Jaz igram violončelo.:musical_note::violin:
V naslednjem delu bom govorila o akordih
ČAVČI:microphone::tada:
Kot tudi že v naslovu to vidite bo nekaj o glasbi.:notes:
Jaz hodim že 5 let v glasbeno šolo in priznam, da mi nauk o glasbi prav nič ni ušeč.:thinking:
Po moje vam tud ni všeč, no in zato bom dans začela z INTERVALI.
Prav vam bo pršlo tud pred kakim testom.:slight_frown:
*modra*PRIMA*modra*
*roza*SEKUNDA*roza* =m2 meri pol tona in v2 1 ton
*zelena*TERCA*zelena* =m3 meri 1 ton in pol ter v3 2 tona
*i*KVARTA*i* = č4 meri 2 tona in pol ter zv4 3 tone
*b*KVINTA*b* = č5 meri 3 tone in pol ter zv5 4 tone
*modra*SEKSTA*modra* = m6 meri 4 tone ter v6 4 tone in pol
*roza*SEPTIMA*roza* = m7 meri 5 tonov in v7 5 in pol tona
*i*OKTAVA*i* = č8 meri 6 tonov
No, upam da sem vam kej pomagala:grinning:
Če želite mi lohko v komentarje napišete kakšen inštrument igrate . Jaz igram violončelo.:musical_note::violin:
V naslednjem delu bom govorila o akordih
ČAVČI:microphone::tada:
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Jaz igram flavto...
Pa naslov ZA GLASBENIKE, a ni tako, da tisti, ki hodijo v šolo, se bodo tam učili tega, pa jim pač ne rabiš še ti govorit (mislim, saj je lepo, da želiš pomagati, ampak, če je to za glasbenike, bodo že pri nauku vzeli to snov...). Pa tudi, tisti, ki še niso 5.r, kako naj vedo, kaj pomeni (npr.) č in kaj 5? Mogoče bi lahko malo bolj obrazložila. Pa jaz tudi hodim v glasbeno šolo in sem 6.r, ampak to, da sekunda oz. m2 meri pol tona... nevem, kaj si s tem mislila povedati. Ali pa to, da m7 meri pet tonov (to je še bolj ne razumljivo oz. sploh ni res). Pač, mogoče se motim, ampak je zelo nerazumljivo napisano (za tiste, ki ne hodijo v glasbeno šolo ali pa so v njej nižji razred). Pa res no hate, ker nisem mislila s tem čisto nič slabega, samo tako, nasvet sem dala. Res, res no hate, pa tudi drugi, ne zdej pisati, kako sem nesramna pa to, ker sem ji to mislila povedati na lep način, pa tako, da lahko to drugič popravi. Nočem problemov, ampak sem res želela malo "svetovati". Lp
Pa naslov ZA GLASBENIKE, a ni tako, da tisti, ki hodijo v šolo, se bodo tam učili tega, pa jim pač ne rabiš še ti govorit (mislim, saj je lepo, da želiš pomagati, ampak, če je to za glasbenike, bodo že pri nauku vzeli to snov...). Pa tudi, tisti, ki še niso 5.r, kako naj vedo, kaj pomeni (npr.) č in kaj 5? Mogoče bi lahko malo bolj obrazložila. Pa jaz tudi hodim v glasbeno šolo in sem 6.r, ampak to, da sekunda oz. m2 meri pol tona... nevem, kaj si s tem mislila povedati. Ali pa to, da m7 meri pet tonov (to je še bolj ne razumljivo oz. sploh ni res). Pač, mogoče se motim, ampak je zelo nerazumljivo napisano (za tiste, ki ne hodijo v glasbeno šolo ali pa so v njej nižji razred). Pa res no hate, ker nisem mislila s tem čisto nič slabega, samo tako, nasvet sem dala. Res, res no hate, pa tudi drugi, ne zdej pisati, kako sem nesramna pa to, ker sem ji to mislila povedati na lep način, pa tako, da lahko to drugič popravi. Nočem problemov, ampak sem res želela malo "svetovati". Lp
0
Nohate
Ubisvu se kr strinjam pac sej enim to lah prou pride ce use pozabjo ampak zdej k se js ze velik casa ukvarjam z glasbo in ne vec na nacin glasbene sm dojela da ti intervali ne pomagajo nc ce neves kako jih uporabt k realno igras instrument...
Nohate
Saj to...
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
hej js igram klavir isto 5. leto
1
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Jaz 5 let že hodim v glasbeno.
Ej, a ti povem eno foro. za intervale: recimo imaš g pa c. Najprej prešteješ in ugotoviš, da je to kvarta. In pol pogledaš ta prvi ton: v najinem primeru g. In pogledaš: a je c v g - dur lestvici zvišan al pa znižan? oz. Ali g-dur vsebuje cis/ces? če ne, pol veš, da je to *b*č4*b*
Ej, a ti povem eno foro. za intervale: recimo imaš g pa c. Najprej prešteješ in ugotoviš, da je to kvarta. In pol pogledaš ta prvi ton: v najinem primeru g. In pogledaš: a je c v g - dur lestvici zvišan al pa znižan? oz. Ali g-dur vsebuje cis/ces? če ne, pol veš, da je to *b*č4*b*
0
Lej: če maš c pa f, najprej prešteješ: 4. In potem gledaš prvi ton: *b*A je f v c duru zvišan ali znižan? Ugotoviš, da NI in zato je to *i*č4*i**b*
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
jaz igram klarinet .in sem 3r in mi se ravno zdaj učimo intervale
0
Luli
Moj odgovor:
Ex PILovec #4202
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Ideja za film o socialnih omrežjih
hejj
*modra*nujno potrebujem vašo pomoč in ideje*modra*. torej:
mi snemamo nek krajši film (pac en krožek ko sodelujemo šole pa to) in se gre o socialnih omrežjih. zgodba se gre o dveh ko se preko teh omrežij spoznata zaradi skupnih interesov. s tem pokažemo dobro strah socialnih omrežij. pol pa da pokažemo tut negativno stran ima eden izmed teh dveh prijatelja ko je heker in je skos na telefonu pa ma fake profile pa to. in point je da nakoncu se ta dva spoznata na koncertu in postaneta prijatelja in nauk usega je da so omrežja lah tut dobra za spoznavanje ljudi.
*b*okej moje uprašanje pa je, kako bi lahko v to zgodbo vključili še enega (lahko tut dva) karakterja, pa da ima smisel?*b* torej dva si chatata kr sta zainteresirana za glasbo pol pa se nakoncu spoznata, umesne zgodbe še nimamo čist sam pač neki tut glede tega da lahko hekerji objavijo slike ko si juh nebi želeli da so na spletu pa da se lahko delajo kot da so ena druga oseba.
a ma kdo kakšno idejo??
hvala usem, ker to nujno potrebujem do jutri<33
lp ♡
*modra*nujno potrebujem vašo pomoč in ideje*modra*. torej:
mi snemamo nek krajši film (pac en krožek ko sodelujemo šole pa to) in se gre o socialnih omrežjih. zgodba se gre o dveh ko se preko teh omrežij spoznata zaradi skupnih interesov. s tem pokažemo dobro strah socialnih omrežij. pol pa da pokažemo tut negativno stran ima eden izmed teh dveh prijatelja ko je heker in je skos na telefonu pa ma fake profile pa to. in point je da nakoncu se ta dva spoznata na koncertu in postaneta prijatelja in nauk usega je da so omrežja lah tut dobra za spoznavanje ljudi.
*b*okej moje uprašanje pa je, kako bi lahko v to zgodbo vključili še enega (lahko tut dva) karakterja, pa da ima smisel?*b* torej dva si chatata kr sta zainteresirana za glasbo pol pa se nakoncu spoznata, umesne zgodbe še nimamo čist sam pač neki tut glede tega da lahko hekerji objavijo slike ko si juh nebi želeli da so na spletu pa da se lahko delajo kot da so ena druga oseba.
a ma kdo kakšno idejo??
hvala usem, ker to nujno potrebujem do jutri<33
lp ♡
Obvestila
1.9.2024
Veliki literarni natečaj "NAJST"
Sodelujte na natečaju "NAJST," ki ga najdete v rubriki FESTIVAL!
Dogodek je del programa bralne kulture, ki ga sofinancira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
POSVOJI ŠNOFIJA!
Priljubljene objave
Oglas
Zadnji odgovori
vse najbolse:heart::purple_heart::blue_heart::green_heart::yellow_heart:!
i love itttttttt:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart::heart::heart::purple_heart:sama ...
mac tko kt vedno dbest ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!