*b*poglavje 4./Prvi dan pouka.*b*
*modra*torek-2.9.*modra*
"Lessie, zbudi se." me je ob pol osmih zbudila Amaris. "Zajtrk je čez pol ure." je rekla, in odšla do April, da bi jo zbudila. "Ta bo težka." sem ji rekla, iz svojih lastnih izkušenj. "April, zbudi se." je z narejeno prijaznim glasom govorila Amaris. Ker se April ni hotela zbuditi, je odšla v kopalnico in napolnila kozarec z ledeno mrzlo vodo. Nato ga je zlila na Aprilin obraz. Ta se je v trenutku zbudila. "Pa kaj, ti si nora?" je vprašala Amaris. "Ne." ji je odgovorila Amaris in odšla v kopalnico. "Naj počaka, ko dobim moči ji bom že počakala." je bila jezna April. Smešno jo je bilo videti, z mokrimi lasmi in v pižami. Hitro sem se preoblekla, in spravila svoje lase v kito. Nato sem s puncami odšla na zajtrk.
Fantje so zamujali pet minut. "Ne boš verjela, kaj se nam je zgodilo." je začel razlagati Will, takoj ko se je usedel zraven mene. "Izgubili smo vse štiri ključe od sobe, in ostali smo zaklenjeni v sobi, dokler se ni Edward spomnil, da je dal ključe na polico v garderobo." je razlagal Will. Nato, je očitno pozabil na tisto, da ne smeš vprašati April da ti kaj poda, zato jo je prosil za nož za maslo. "Will, to ni dobra id-" sem hotela reči, a je nož že letel na drugo stran mize. Na srečo sem ga ujela pravi čas, da ne bi komu padel v glavi, in s tem KOMU, posebej mislim Willa. "April, a se sploh zavedaš da bi me lahko ubila?!" je bil jezen Will. "Ubistvu si sam kriv, kaj pa jo sprašuješ za nož." mu je rekel Jack. "Margo, mislim da se tvoj seznam kar polni?" sem jo vprašala. "Ja, mislim da je že kar en cel list." mi je odgovorila Margo. "Kakšen seznam?" je vprašala April. "Nekakšen pač." sva rekli istočasno jaz in Margo, nato pa sva prasnili v smeh. "Čudakinji." je rekla April, in se posvetila škatli za kosmiče.
Po zajtrku smo imeli na urniku *b*zdravje zmajev.*b* Odšli smo do učilnice v drugem nadstropju, in počakali na učitelja. Prišel je minuto pred zvonenjem, nam odprl učilnico, in nam pustil da se vsedemo kakor želimo. "Lessie, usedi se sem." mi je rekla Amaris, ki je imela še prazen prostor poleg sebe v tretji vrsti. Nato je prišel učitelj v razred, se usedel za svojo mizo in začel s poukom. "Pozdravljeni, moje ime je Aaron Smith, in jaz vas bom učil *b*zdravje zmajev.*b* Prosim, če stopite z mano, v sosednji prostor, kjer vam bom podrobneje razložil ta predmet." je rekel učitelj in nas odpeljal skozi vrata poleg table, v sosednji prostor. Tam je bil laboratorij. Bil je kar velik (za dve učilnici), in imel je balkon. Na sredini sta bila dva večja pulta v obliki kvadrata. Na enem so bile kuhalne plošče na drugem pa mikroskopi in epruvete. Ob stenah je bilo veliko kredenc, ki so se bogatile pod različnimi škatlami, posodicami, flaškami in epruvetami. Na nasprotni strani laboratorija so bile mize z različnimi posodami. Na stenah nad temi mizami so bile obešene police, na katerih so bile dodatne epruvete, injekcije in mikroskopi. "To tukaj, je naš šolski laboratorij. Tukaj delamo domača zdravila za različne bolezni za zmaje in druge magične živali." je razložil učitelj. Nato smo mu sledili do kredenc pri vratih. "To tukaj so posode z različnimi domačimi zelišči, ki jih imamo na vrtu. O njih se boste učili pri poiku rastlin." je rekel učitelj in nam pokazal različne posode in škatle, ki so bile postavljene na kredenci. Nato smo nadaljevali pri pultnih otokih. "Pri tem tukaj, kuhamo različna zdravila, zelišča in tako dalje." je rekel učitelj in nam pokazal kako se prižge štedilnik (kot da nismo tega že vedeli). Pri naslednjem otoku je sedela punca. "To tukaj je ena izmed mojih najboljših učenk." je rekel učitelj Smith, in pokazal na dekle. "Njeno ime je Elizabeta. Ona vam bo najvrjetneje pokazala, kako pravilno vnesti različna zdravila." je rekel učitelj in odšel nekaj iskati, mi pa smo stali zraven Elizabete, ki je nekaj kapala na steklce za mikroskop. Imela je rjave lase, spete v figo. Nosila je belo majico, čez pa belo halijo. Nato se je obrnila k nam. "Zdravo, jaz sem Eliabeta. Učenka četrtega letnika. Pripravljam zdravilo za odpadanje lusk, saj se to mojemu zmaju dogaja. Mi želite pomagati?" je vprašala. Seveda smo se vsi strinjali. "Najprej mi samo povejte svoja imena, da vas ne bom klicala `ti z rumeno majico` itd. Prav?" je rekla Elizabeta. Nato smo se ji predstavili. "Super. Will, pojdi do tiste kredence, in poišči posodico na kateri piše *i*Posušena smola*i*, Alessia, ti pojdi do kredence na drugi strani, in poišči steklenico na kateri piše *i*Tekoča smola,*i* Amaris, ti pa pojdi v hladilnik in poišči posušene zelene liste. Ne boš jih zgrešila." nam je naročila Elizabeta, ostali pa so prinesli posode, pokrovke, kapalke in sveče iz smolove osnove. Nato smo vse skupaj počasi skuhali nad majhnim ognjem in pustili da se ohladi. Nato je prišel učitelj. "Hvala Elizabeta." je rekl, in nas odpeljal nazaj v učilnico. "To je bilo to za današnjo uro, bi pa rad, da do jutri izpolnite ta list. Rabim samo vaše podatke o zmaju." je povedal in nam razdelil list. Nato je zazvonilo in morali smo oditi.
"Uh, prvi dan in že moramo izpolnjevati liste." se je pritožila April. "Lahko bi bilo huje. Kaj če bi nam dal domačo nalogo, naj napišemo vse sestavine, ki smo si jih zapomnili?!" se je zgroziola June. "Pretiravata." je odgovorila Amaris. Naslednji predmet smo imeli Zmajouk. Učitelj je zamujal pet minut. Pritekel je do naše učilnice, in točno pred učilnico so mu vsi listi popadali po tleh. "Hvala ti deklič." je rekel, ku mu je Marie pomagala pobrati liste. Nato smo se posedli v učilnici tako kot smo hoteli, in zopet sem sedela zraven Amaris. "Dober dan, moje ime je Luis, in učil vas bom *b*zmajouk."*b* je rekel in na tablo z magneti pritrdil poster z narisanim zamjem. "Katere vrste je ta zmaj?" nas je vprašal. Vsi razen Jacka in April smo dvignili roke. "Dekle v zadnji vrsti, s črnimi lasmi." je rekel učitelj. "Gospod učitelj, obedve imata črne lase." je rekel Edward. "No, tista na levi." je rekel učitelj in pokazal name. "Ognjeni." sem odgovorila. "Tako je. Ti zamji so eni izmed najbolj pogostejših." je rekel. "Telo zmaja delimo na glavo in vrat, telo in trup, tace in noge ter zadek in rep." je razložil učitelj in nam obkrožil te dele na velikem posterju. "Dečko v prvi vrsti, razdeli te liste." je rekel učitelj in Willu dal učne liste. Ko smo dobili liste, smo morali obkrožiti dele zmaja. Nato je učitelj še nekaj govoril, mi pa smo si morali zapisovati. "Jutri bomo začeli z tacami in nogami." je rekel učitelj, in nato je zvonilo.
"Pa ta človek je zmešan. Na prvi dan nam je že dal domačo nalogo." se je pritoževal Sebastjan. "Cel je zgubljen. `Dečko, naredi tisto, Deklič naredi ono`..." je dodal Jack. Nato smo odšli v jedilnico po malico, in si jo nesli ven v park. "Danes je nekakšen sprehod pod lampijoni." je rekla June. "Na prvi dan ko sem prišla mi je ravnateljica razložila, da gremo danes na nekakšen večerni izlet, vsi iz prvih letnikov." je razložila June, ko je videla naše začudene poglede. "Končno imamo neko normalno uro." je rekel Jack, ko je pogledal na urnik, za naslednjo uro. "Jezdenje zmajev." je rekla April, in pogledala na svoj urnik. Hitro smo pomalicali in odšli do hlevov.
"Danes bomo odšli do arene, kjer bomo poiskusili leteti v različnih vremenih." je rekla učiteljica, ter nam naročila naj z že osedlanimi zmaji pridemo v areno. Odšla sem po sedlo, in ga odnesla v Amethystov boks. "Hej, kako si?" sem ga vprašala. "Vredu. A me lahko počohaš po vratu?" me je vprašal Amethyst. Ko sem ga počohala, so se moje roke začele svetiti. 2Um, Amethyst, zakaj se mi roka sveti?" sem ga vprašala. "Nevem." je odgovoril. Z levo roko sem se dotaknila desne, ki se je svetila. Bila je ledeno mrzla. "Mislim, da vem od kod je bil včeraj tisti sneg na rožah." sem rekla, in mu razložila svojo teorijo. "Morda res. Poiskusi še z drugo roko." mi je naročil Amethyst. In res. Druga roka se mi je začela svetiti. "Boljše da pohitiva na areno." sem mu rekla, mu nadela sedlo in odšla ven.
V areni so bili že skoraj vsi. "S svojo močjo, bom to areno spremenila v različne podnebne svetove. Nevihta, veter, žgoče sonce, snežni metež, saharski pesek in toča." je razložila učiteljica. "Poiskusite se prebiti skozi vse pasove, ne da bi padli in da bi vas zaneslo." je naročila učiteljica. Nato smo začeli z treniranjem. V nevihti sva se z Amethystom poiskušala izogniti vsaki streli. No ene parkrat naju je zadelo. Veter naju je zanašal, sonce je opeklo Amethysta, saharski pesek nama je šel v usta in obraz, toča pa naju je tolkla po glavi. Vsem ostalim je šlo dokaj dobro, nama pa slabo. Edina stvar, pri kateri sva bila najboljša: snežni metež. Kristal je rezal pot skozi sneg, sploh ni bilo tako mrzlo, in sploh naju ni zanašalo. Sneg je šel lepo okoli naju. Po koncu treninga, nas je učiteljica Hoops okregala. "Zelo ste bili slabi. Sploh vidva Amethyst in Alessia. Pričakovalo bi se bolje od vaju." naju je okregala učiteljica. "Moram pa vaju pohvalit. V kratkih oblačilih si zdržala v snežnem metežu. Te ni nič zeblo?" me je vprašala učiteljica. Odkimala sem. "Čudno. No, to je to za danes. Se vidimo v četrtek." je rekla, in nas pospremila do hlevov.
Po uri smo imeli deset minutni odmor. "Kako vama je uspelo to?" je vprašala June, ko smo hodili nazaj proti šoli. "Kaj?" sem jo vprašala. "Ja to da sta zdržala pod minus stopinjami, in da ne bomo omenjali tega di bila v poletnih oblačilih." je razložila Junine besede April. "Nevem, samo šla sva skozi snežni metež." sem rekla. Nato je zvonilo. Morali smo tekati do naslednje učilnice.
Bil je čas za pouk *b*moči.*b* Prišli smo pravi čas, za učiteljico. "Moje ime je Celestine, in jaz vas bom celotna štiri leta učila uporabljati svoje moči." nam je razložila. "Začeli bomo kar z tem, da mi poveste svoje ime in vrsto ter ime vašega zmaja. Potem bomo začeli s testi, da ugotovimo katero moč ste prevzeli od svojega zmaja." nam je razložila. Nato je vsak povedal svoje ime in zmaja. "Jaz sem Alessia, moj zmaj je Amethyst in je kristalne vrste." sem povedala. "Zanimivo, zanimivo. Že dolgo ni bilo učenca s tem zmajem." je rekla učiteljica si nekaj zapisala v zvezek in ga zaprla. "Sedaj bomo začeli s preprostimi testi in preverjanji, da ugotovimo katero moč imate." je dejala in prišla k nam. "Mize bomo postavili na stran, tako da bo na sredini krog v katerega se bomo usedli." je dejala in začela postavljati mize na stran. Ko smo jih vse odstranili, smo se usedli na tla, v krog. Na moji levi je bila Amaris, na desni pa Will. "Super, sedaj pa mi bo vsak povedal kaj rad počne in kakšne hobije ima." je dejala učiteljica. Na vrsti sem bila jaz: "Rada plavam, to sem tudi trenirala, rada berem, poslušam glasbo in treniram odbojko." sem ji rekla. "Zakaj pa si nehala trenirati plavanje?" me je vprašala. "Ubistvu sploh ne vem. Mama me je samo izpisala in rekla nekaj v smislu, da trenerka ni dobra zame." sem ji odgovorila. Ampak kaj je bilo res. Trenerka me je imela rada, in jaz njo. Velikokrat me je pohvalila, in peljala na tekmovanja. A potem me je mama samo izpisala, in prijavila na odbojko. Nato so še ostali povedali svoje hobije. "Sedaj, boste izpolnili tele liste, in potem bo mislim da že zvonilo. Na podlagi vaših testov bom do petka pripravila vaje za vaše moči, da ugotovimo če imam prav." je rekla, nam razdelila liste in svinčnike da smo jih rešili. Ko je zvonilo smo ji oddali liste in odšli do naše zadnje učilnice danes.
Učilnica za male magične živali je bila zelo smešna. Na prvi pogled je izgledala kot navadna učilnica, a je imela enaka vrata kot učilnica za zdravje zmajev. Tam so bile mize s krtačami, okostnjaki, plastičnimi organi in tako dalje. Tudi polno letečih zajcev, mačk in kužkov je bilo za videti. "Pozdravljeni moje ime je Adela, in jaz vas bom učila o *b*malih magičnih živalih."*b* se je predstavila učiteljica in nas popeljala v tisto sobo za živali. Tam nam je razložila, kje je kaj (iskreno, se mi zdi da je preveč predalov), čigavi okostnjaki so od koga, in kakose reče kaetri od živali. "Jaz iskreno imam najraje leteče mucke. Zelo so smešne, ko se naučijo leteti." je rekla učiteljica in prijela eno izmed mačk, ki je letela mimo. Dala nam je neke liste, ki jih moramo rešiti za domačo nalogo do četrtka (kaj je z učitelji, na prvi dan so nam dali domačo nalogo), potem pa je že zvonilo.
Po kosilu, smo odšle v našo sobo, kjer smo naredile polno domače naloge. Da smo končale vso nalogo, je bila ura že deset čez pet. "Čez manj kot uro je večerja, nato pa izlet v mesto." nas je opomnila Margo. Margo in June sta kartali, jaz in Amaris sva debatirali o eni knjigi, Marie in April pa sta gledali film. Kmalu je bil čas za večerjo.
Jedilnica je bila definitivno bolj polna kot ostale dni. Vse mize so že bile polne, no razen naše. Po večerji, smo se hitro odšli preobleči v bolj sproščena oblačila, in nato nazaj dol, pred šolo, kjer so že bili zbrani vsi iz prvega letnika (tudi tisti iz oddelka samorogov). Odšli smo do mesta, ki je bilo na vrhu hriba. Na srečo so nas pol poti peljali s posebnimi kočijami. Nato smo odšli do parka, ne daleč od središča mesta, kjer smo hodili mimo stojnic, pod lampioni, lučkami in rožnimi oboki. Tam smo bili dobro uro, nato smo odšli nazaj do šole.
Takoj ko smo prišle v sobo, je Margo zaspala. "Glej to, še kar ima puščavski pesek v laseh." se je zahihitala April. IN res, vse smo ga imele. Nato smo se uredile, poiskusile počesati pesek ven iz las, in zaspale.
.
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uh, tole pa je bilo dolgo. Upam da vam je bilo všeč.
K.:kissing_closed_eyes::popcorn:
*modra*torek-2.9.*modra*
"Lessie, zbudi se." me je ob pol osmih zbudila Amaris. "Zajtrk je čez pol ure." je rekla, in odšla do April, da bi jo zbudila. "Ta bo težka." sem ji rekla, iz svojih lastnih izkušenj. "April, zbudi se." je z narejeno prijaznim glasom govorila Amaris. Ker se April ni hotela zbuditi, je odšla v kopalnico in napolnila kozarec z ledeno mrzlo vodo. Nato ga je zlila na Aprilin obraz. Ta se je v trenutku zbudila. "Pa kaj, ti si nora?" je vprašala Amaris. "Ne." ji je odgovorila Amaris in odšla v kopalnico. "Naj počaka, ko dobim moči ji bom že počakala." je bila jezna April. Smešno jo je bilo videti, z mokrimi lasmi in v pižami. Hitro sem se preoblekla, in spravila svoje lase v kito. Nato sem s puncami odšla na zajtrk.
Fantje so zamujali pet minut. "Ne boš verjela, kaj se nam je zgodilo." je začel razlagati Will, takoj ko se je usedel zraven mene. "Izgubili smo vse štiri ključe od sobe, in ostali smo zaklenjeni v sobi, dokler se ni Edward spomnil, da je dal ključe na polico v garderobo." je razlagal Will. Nato, je očitno pozabil na tisto, da ne smeš vprašati April da ti kaj poda, zato jo je prosil za nož za maslo. "Will, to ni dobra id-" sem hotela reči, a je nož že letel na drugo stran mize. Na srečo sem ga ujela pravi čas, da ne bi komu padel v glavi, in s tem KOMU, posebej mislim Willa. "April, a se sploh zavedaš da bi me lahko ubila?!" je bil jezen Will. "Ubistvu si sam kriv, kaj pa jo sprašuješ za nož." mu je rekel Jack. "Margo, mislim da se tvoj seznam kar polni?" sem jo vprašala. "Ja, mislim da je že kar en cel list." mi je odgovorila Margo. "Kakšen seznam?" je vprašala April. "Nekakšen pač." sva rekli istočasno jaz in Margo, nato pa sva prasnili v smeh. "Čudakinji." je rekla April, in se posvetila škatli za kosmiče.
Po zajtrku smo imeli na urniku *b*zdravje zmajev.*b* Odšli smo do učilnice v drugem nadstropju, in počakali na učitelja. Prišel je minuto pred zvonenjem, nam odprl učilnico, in nam pustil da se vsedemo kakor želimo. "Lessie, usedi se sem." mi je rekla Amaris, ki je imela še prazen prostor poleg sebe v tretji vrsti. Nato je prišel učitelj v razred, se usedel za svojo mizo in začel s poukom. "Pozdravljeni, moje ime je Aaron Smith, in jaz vas bom učil *b*zdravje zmajev.*b* Prosim, če stopite z mano, v sosednji prostor, kjer vam bom podrobneje razložil ta predmet." je rekel učitelj in nas odpeljal skozi vrata poleg table, v sosednji prostor. Tam je bil laboratorij. Bil je kar velik (za dve učilnici), in imel je balkon. Na sredini sta bila dva večja pulta v obliki kvadrata. Na enem so bile kuhalne plošče na drugem pa mikroskopi in epruvete. Ob stenah je bilo veliko kredenc, ki so se bogatile pod različnimi škatlami, posodicami, flaškami in epruvetami. Na nasprotni strani laboratorija so bile mize z različnimi posodami. Na stenah nad temi mizami so bile obešene police, na katerih so bile dodatne epruvete, injekcije in mikroskopi. "To tukaj, je naš šolski laboratorij. Tukaj delamo domača zdravila za različne bolezni za zmaje in druge magične živali." je razložil učitelj. Nato smo mu sledili do kredenc pri vratih. "To tukaj so posode z različnimi domačimi zelišči, ki jih imamo na vrtu. O njih se boste učili pri poiku rastlin." je rekel učitelj in nam pokazal različne posode in škatle, ki so bile postavljene na kredenci. Nato smo nadaljevali pri pultnih otokih. "Pri tem tukaj, kuhamo različna zdravila, zelišča in tako dalje." je rekel učitelj in nam pokazal kako se prižge štedilnik (kot da nismo tega že vedeli). Pri naslednjem otoku je sedela punca. "To tukaj je ena izmed mojih najboljših učenk." je rekel učitelj Smith, in pokazal na dekle. "Njeno ime je Elizabeta. Ona vam bo najvrjetneje pokazala, kako pravilno vnesti različna zdravila." je rekel učitelj in odšel nekaj iskati, mi pa smo stali zraven Elizabete, ki je nekaj kapala na steklce za mikroskop. Imela je rjave lase, spete v figo. Nosila je belo majico, čez pa belo halijo. Nato se je obrnila k nam. "Zdravo, jaz sem Eliabeta. Učenka četrtega letnika. Pripravljam zdravilo za odpadanje lusk, saj se to mojemu zmaju dogaja. Mi želite pomagati?" je vprašala. Seveda smo se vsi strinjali. "Najprej mi samo povejte svoja imena, da vas ne bom klicala `ti z rumeno majico` itd. Prav?" je rekla Elizabeta. Nato smo se ji predstavili. "Super. Will, pojdi do tiste kredence, in poišči posodico na kateri piše *i*Posušena smola*i*, Alessia, ti pojdi do kredence na drugi strani, in poišči steklenico na kateri piše *i*Tekoča smola,*i* Amaris, ti pa pojdi v hladilnik in poišči posušene zelene liste. Ne boš jih zgrešila." nam je naročila Elizabeta, ostali pa so prinesli posode, pokrovke, kapalke in sveče iz smolove osnove. Nato smo vse skupaj počasi skuhali nad majhnim ognjem in pustili da se ohladi. Nato je prišel učitelj. "Hvala Elizabeta." je rekl, in nas odpeljal nazaj v učilnico. "To je bilo to za današnjo uro, bi pa rad, da do jutri izpolnite ta list. Rabim samo vaše podatke o zmaju." je povedal in nam razdelil list. Nato je zazvonilo in morali smo oditi.
"Uh, prvi dan in že moramo izpolnjevati liste." se je pritožila April. "Lahko bi bilo huje. Kaj če bi nam dal domačo nalogo, naj napišemo vse sestavine, ki smo si jih zapomnili?!" se je zgroziola June. "Pretiravata." je odgovorila Amaris. Naslednji predmet smo imeli Zmajouk. Učitelj je zamujal pet minut. Pritekel je do naše učilnice, in točno pred učilnico so mu vsi listi popadali po tleh. "Hvala ti deklič." je rekel, ku mu je Marie pomagala pobrati liste. Nato smo se posedli v učilnici tako kot smo hoteli, in zopet sem sedela zraven Amaris. "Dober dan, moje ime je Luis, in učil vas bom *b*zmajouk."*b* je rekel in na tablo z magneti pritrdil poster z narisanim zamjem. "Katere vrste je ta zmaj?" nas je vprašal. Vsi razen Jacka in April smo dvignili roke. "Dekle v zadnji vrsti, s črnimi lasmi." je rekel učitelj. "Gospod učitelj, obedve imata črne lase." je rekel Edward. "No, tista na levi." je rekel učitelj in pokazal name. "Ognjeni." sem odgovorila. "Tako je. Ti zamji so eni izmed najbolj pogostejših." je rekel. "Telo zmaja delimo na glavo in vrat, telo in trup, tace in noge ter zadek in rep." je razložil učitelj in nam obkrožil te dele na velikem posterju. "Dečko v prvi vrsti, razdeli te liste." je rekel učitelj in Willu dal učne liste. Ko smo dobili liste, smo morali obkrožiti dele zmaja. Nato je učitelj še nekaj govoril, mi pa smo si morali zapisovati. "Jutri bomo začeli z tacami in nogami." je rekel učitelj, in nato je zvonilo.
"Pa ta človek je zmešan. Na prvi dan nam je že dal domačo nalogo." se je pritoževal Sebastjan. "Cel je zgubljen. `Dečko, naredi tisto, Deklič naredi ono`..." je dodal Jack. Nato smo odšli v jedilnico po malico, in si jo nesli ven v park. "Danes je nekakšen sprehod pod lampijoni." je rekla June. "Na prvi dan ko sem prišla mi je ravnateljica razložila, da gremo danes na nekakšen večerni izlet, vsi iz prvih letnikov." je razložila June, ko je videla naše začudene poglede. "Končno imamo neko normalno uro." je rekel Jack, ko je pogledal na urnik, za naslednjo uro. "Jezdenje zmajev." je rekla April, in pogledala na svoj urnik. Hitro smo pomalicali in odšli do hlevov.
"Danes bomo odšli do arene, kjer bomo poiskusili leteti v različnih vremenih." je rekla učiteljica, ter nam naročila naj z že osedlanimi zmaji pridemo v areno. Odšla sem po sedlo, in ga odnesla v Amethystov boks. "Hej, kako si?" sem ga vprašala. "Vredu. A me lahko počohaš po vratu?" me je vprašal Amethyst. Ko sem ga počohala, so se moje roke začele svetiti. 2Um, Amethyst, zakaj se mi roka sveti?" sem ga vprašala. "Nevem." je odgovoril. Z levo roko sem se dotaknila desne, ki se je svetila. Bila je ledeno mrzla. "Mislim, da vem od kod je bil včeraj tisti sneg na rožah." sem rekla, in mu razložila svojo teorijo. "Morda res. Poiskusi še z drugo roko." mi je naročil Amethyst. In res. Druga roka se mi je začela svetiti. "Boljše da pohitiva na areno." sem mu rekla, mu nadela sedlo in odšla ven.
V areni so bili že skoraj vsi. "S svojo močjo, bom to areno spremenila v različne podnebne svetove. Nevihta, veter, žgoče sonce, snežni metež, saharski pesek in toča." je razložila učiteljica. "Poiskusite se prebiti skozi vse pasove, ne da bi padli in da bi vas zaneslo." je naročila učiteljica. Nato smo začeli z treniranjem. V nevihti sva se z Amethystom poiskušala izogniti vsaki streli. No ene parkrat naju je zadelo. Veter naju je zanašal, sonce je opeklo Amethysta, saharski pesek nama je šel v usta in obraz, toča pa naju je tolkla po glavi. Vsem ostalim je šlo dokaj dobro, nama pa slabo. Edina stvar, pri kateri sva bila najboljša: snežni metež. Kristal je rezal pot skozi sneg, sploh ni bilo tako mrzlo, in sploh naju ni zanašalo. Sneg je šel lepo okoli naju. Po koncu treninga, nas je učiteljica Hoops okregala. "Zelo ste bili slabi. Sploh vidva Amethyst in Alessia. Pričakovalo bi se bolje od vaju." naju je okregala učiteljica. "Moram pa vaju pohvalit. V kratkih oblačilih si zdržala v snežnem metežu. Te ni nič zeblo?" me je vprašala učiteljica. Odkimala sem. "Čudno. No, to je to za danes. Se vidimo v četrtek." je rekla, in nas pospremila do hlevov.
Po uri smo imeli deset minutni odmor. "Kako vama je uspelo to?" je vprašala June, ko smo hodili nazaj proti šoli. "Kaj?" sem jo vprašala. "Ja to da sta zdržala pod minus stopinjami, in da ne bomo omenjali tega di bila v poletnih oblačilih." je razložila Junine besede April. "Nevem, samo šla sva skozi snežni metež." sem rekla. Nato je zvonilo. Morali smo tekati do naslednje učilnice.
Bil je čas za pouk *b*moči.*b* Prišli smo pravi čas, za učiteljico. "Moje ime je Celestine, in jaz vas bom celotna štiri leta učila uporabljati svoje moči." nam je razložila. "Začeli bomo kar z tem, da mi poveste svoje ime in vrsto ter ime vašega zmaja. Potem bomo začeli s testi, da ugotovimo katero moč ste prevzeli od svojega zmaja." nam je razložila. Nato je vsak povedal svoje ime in zmaja. "Jaz sem Alessia, moj zmaj je Amethyst in je kristalne vrste." sem povedala. "Zanimivo, zanimivo. Že dolgo ni bilo učenca s tem zmajem." je rekla učiteljica si nekaj zapisala v zvezek in ga zaprla. "Sedaj bomo začeli s preprostimi testi in preverjanji, da ugotovimo katero moč imate." je dejala in prišla k nam. "Mize bomo postavili na stran, tako da bo na sredini krog v katerega se bomo usedli." je dejala in začela postavljati mize na stran. Ko smo jih vse odstranili, smo se usedli na tla, v krog. Na moji levi je bila Amaris, na desni pa Will. "Super, sedaj pa mi bo vsak povedal kaj rad počne in kakšne hobije ima." je dejala učiteljica. Na vrsti sem bila jaz: "Rada plavam, to sem tudi trenirala, rada berem, poslušam glasbo in treniram odbojko." sem ji rekla. "Zakaj pa si nehala trenirati plavanje?" me je vprašala. "Ubistvu sploh ne vem. Mama me je samo izpisala in rekla nekaj v smislu, da trenerka ni dobra zame." sem ji odgovorila. Ampak kaj je bilo res. Trenerka me je imela rada, in jaz njo. Velikokrat me je pohvalila, in peljala na tekmovanja. A potem me je mama samo izpisala, in prijavila na odbojko. Nato so še ostali povedali svoje hobije. "Sedaj, boste izpolnili tele liste, in potem bo mislim da že zvonilo. Na podlagi vaših testov bom do petka pripravila vaje za vaše moči, da ugotovimo če imam prav." je rekla, nam razdelila liste in svinčnike da smo jih rešili. Ko je zvonilo smo ji oddali liste in odšli do naše zadnje učilnice danes.
Učilnica za male magične živali je bila zelo smešna. Na prvi pogled je izgledala kot navadna učilnica, a je imela enaka vrata kot učilnica za zdravje zmajev. Tam so bile mize s krtačami, okostnjaki, plastičnimi organi in tako dalje. Tudi polno letečih zajcev, mačk in kužkov je bilo za videti. "Pozdravljeni moje ime je Adela, in jaz vas bom učila o *b*malih magičnih živalih."*b* se je predstavila učiteljica in nas popeljala v tisto sobo za živali. Tam nam je razložila, kje je kaj (iskreno, se mi zdi da je preveč predalov), čigavi okostnjaki so od koga, in kakose reče kaetri od živali. "Jaz iskreno imam najraje leteče mucke. Zelo so smešne, ko se naučijo leteti." je rekla učiteljica in prijela eno izmed mačk, ki je letela mimo. Dala nam je neke liste, ki jih moramo rešiti za domačo nalogo do četrtka (kaj je z učitelji, na prvi dan so nam dali domačo nalogo), potem pa je že zvonilo.
Po kosilu, smo odšle v našo sobo, kjer smo naredile polno domače naloge. Da smo končale vso nalogo, je bila ura že deset čez pet. "Čez manj kot uro je večerja, nato pa izlet v mesto." nas je opomnila Margo. Margo in June sta kartali, jaz in Amaris sva debatirali o eni knjigi, Marie in April pa sta gledali film. Kmalu je bil čas za večerjo.
Jedilnica je bila definitivno bolj polna kot ostale dni. Vse mize so že bile polne, no razen naše. Po večerji, smo se hitro odšli preobleči v bolj sproščena oblačila, in nato nazaj dol, pred šolo, kjer so že bili zbrani vsi iz prvega letnika (tudi tisti iz oddelka samorogov). Odšli smo do mesta, ki je bilo na vrhu hriba. Na srečo so nas pol poti peljali s posebnimi kočijami. Nato smo odšli do parka, ne daleč od središča mesta, kjer smo hodili mimo stojnic, pod lampioni, lučkami in rožnimi oboki. Tam smo bili dobro uro, nato smo odšli nazaj do šole.
Takoj ko smo prišle v sobo, je Margo zaspala. "Glej to, še kar ima puščavski pesek v laseh." se je zahihitala April. IN res, vse smo ga imele. Nato smo se uredile, poiskusile počesati pesek ven iz las, in zaspale.
.
.
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uh, tole pa je bilo dolgo. Upam da vam je bilo všeč.
K.:kissing_closed_eyes::popcorn:
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
ful dobr:sparkling_heart:
0
Moj odgovor:
idkkk
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
slova
zdravoo,
gremo k bistvu. pr slovi se morm tko dosz hitr naucit to zfodovino slovenskega jezika. je tko ful dost. kok nj se to ucim? napiflam al kako. nemorem se sploh nevem kaj naj naredim. lepi bi prosila za pomic cimvec odgovorov saj bi mi res zelo pomagalo. veliko stvari imam in sem zelo v stresu. hvala za pomoc
gremo k bistvu. pr slovi se morm tko dosz hitr naucit to zfodovino slovenskega jezika. je tko ful dost. kok nj se to ucim? napiflam al kako. nemorem se sploh nevem kaj naj naredim. lepi bi prosila za pomic cimvec odgovorov saj bi mi res zelo pomagalo. veliko stvari imam in sem zelo v stresu. hvala za pomoc
Obvestila
1.9.2024
Veliki literarni natečaj "NAJST"
Sodelujte na natečaju "NAJST," ki ga najdete v rubriki FESTIVAL!
Dogodek je del programa bralne kulture, ki ga sofinancira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
POSVOJI ŠNOFIJA!
Priljubljene objave
Oglas
Zadnji odgovori
lovam ta outfit:smiley::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart: