Kakšen grozen dan...... 1. del
8
Torej včeraj v šoli sem vpdašala eno mojo sošolko če ima čas. Rekla je da ne ve in da bo doma vpdašala. In potem sem prišla ob 13:00 domov in in čez malo več kot pol ure sem jo poklicala. Javila se mi je in mi zatulila telefon: Nimam časa čav! In je prekinila. In potem sem ji na sporočila napisala da naj me pokliče ko bo lahko in ona mi je odpisala da nej je nikoli več ne kličem ob petkih! Inpotem sem jo vprašala zakaj. In mi je napisala da je bila kregana zaradi mene! (kokr sm se pol spomnila se mi zdi da ima verouk) In potem sem ji napisala da ni bila kregana zaradi mene ampak zaradi nje ker ni imela telefona potiho. In potem mi je devala še same jezne smejkote a ji nisem već pisala nazaj. In potem sem šla poklicat eno drugo mojo sošolko ki ni ravno moja bff ampak bolj..... No vcasih mi ni vsec saj ima tko rada modo in vse ampak vcasih je zelo prijazna. Javila se mi je in mi povedala da naj jo kr pustim. potemme je pa ati klical in sem se javila in rekla prijateljici adijo. Potem sem šla z atijem jest v eno gostilno in ko sem prišla nazaj sem poklicala eno drugo sošolko in se mi ni javila.... Kako grozno nobene družbe nimam razen moje pol sestre ki pa ima dispraksijo,autizem in disleksijo...... (se nadaljuje vi pa prosim v komentarje pisite kaj naj naredim. naj se spoprijateljim z 1. prijateljico ali naj pocakam da pride 2. jutri z morja ali naj poskusim še enkrat 3. poklicat?????)
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
huh... težka odločitev. ampak saj bo:)
3
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
!draga moja!
zate imam par predlogov glede pisanja.Nismo vsi rojeni pisatelji. Treba se je veckrat potrudit ce zelis zgodbo nadgraditi da jo bo sploh kdo kdaj prebral.
Tvoja zgodba je zanimiva ce bi jo znala pravilno ubesediti ampak trenutno ti tone gre.
1. potem,potem,potem,.... naredila sem vse za šolo,potem sem se šla učit,poten sem poklicala fanta, potem sva se dobila,... To je nezanimivo. Uporabi vec besednihvrst in olepsajev.Bolj natancno opisi dogajanje da siznajoljudje vse skupajbolje predstavljati. Bralcu se ob tem lahko rise predtava vglavi, v tvojem primeru sepa slisikot da se nicne potrudisda bi kdo prebraltvojo zgodbo. Olepsaj,vsak stavek,natancno opisi npr. Naredila sem domačo nalogo. Bila je res težka.Habička misli da je matematikanas edini predmet v šoli in da nam da lahko toliko naloge kolikor se ji zahoče.Pa saj ni normalna! Zanalašč ne bom naredila vsega! Ploščine štirikotnikov naj grejo u maloro. Tako butaste snovi se še nikoli nisem učila,tako ali tako pa tega nikoli ne bom potrebovala v življenju . Iz pritoževanja vmoji glavi me je zbudil telefonski klic.Bil je Žigakdo pa drug! Sajme tako ali tako nihče nikoli ne kliče razen njega. Zmenila sva se da se dobiva ob treh v kavrni blizu njegove hiše. Brž sem naredila še ostalo nalogo in se zrihtala.Oblekla sem si oprijete kavbojke,moder pulover in usnjene sandale s paščki. Ta kombinacija mi je bila vedno zelo všeč in tudi njemu. Zrihtala sem si še frizuro, se počesala, vzela telefon in že tekla po ulici. Veselila sem se ponovnega srečanja z njim. Edini srečen del dneva itede. Pusti si vse to ampak previdno opisuj. Ne sme te zanesti.
2) v zgodbo vloži svoje srce in svoje misli. Zgodba je striktno subjektivno besedilo. To pomeni da vsebuje, čim več čustev in mnenj. Bralec naj se vživi v zgodbo tako da občuti vse kakor junaki in osebe tvoje zgodbe
3) priporočam ti način show don't tell. To pomeni da svoja čustva opišeš prek ostalih besed. Ne rečeš samo:jezna sem bila ampak pojskusiš opisati, kako si bila jezna, kaj je izražalo tvojo jezo npr. pogledala sem ga in rekla:" prav pa hodi s tisto petro, cudasko najstnico ki te sploh ne pozna" ,zgrabila svojo torbo in jo zabrisala ob steno.
Opisuj !!! to res naredi zgodbo zanimivo. Ti nakladaš, pojskusi manj nakladati. To lahko dosežeš če se potrudiš.
4) pusti vsakemu delu napet konec. tako bo pritegnil bralce k branju. Sicer nihče ne bo bral tvojih zgodb. braecnaj se sprašuje:kaj se bo zgodilo.Tudi na koncu vsakega poglavja vknjigi je tako.
pisati se naučiš z branjem drugih knjig. Za začetek ti predlagam: kako sem po nesreči nalisala knjigo od nizozemske pisateljice annet huizing. skozi zgodbo te popelje po knjigi in te nauči pisati.
naj bo pisanje v užitek. lp la la land
zate imam par predlogov glede pisanja.Nismo vsi rojeni pisatelji. Treba se je veckrat potrudit ce zelis zgodbo nadgraditi da jo bo sploh kdo kdaj prebral.
Tvoja zgodba je zanimiva ce bi jo znala pravilno ubesediti ampak trenutno ti tone gre.
1. potem,potem,potem,.... naredila sem vse za šolo,potem sem se šla učit,poten sem poklicala fanta, potem sva se dobila,... To je nezanimivo. Uporabi vec besednihvrst in olepsajev.Bolj natancno opisi dogajanje da siznajoljudje vse skupajbolje predstavljati. Bralcu se ob tem lahko rise predtava vglavi, v tvojem primeru sepa slisikot da se nicne potrudisda bi kdo prebraltvojo zgodbo. Olepsaj,vsak stavek,natancno opisi npr. Naredila sem domačo nalogo. Bila je res težka.Habička misli da je matematikanas edini predmet v šoli in da nam da lahko toliko naloge kolikor se ji zahoče.Pa saj ni normalna! Zanalašč ne bom naredila vsega! Ploščine štirikotnikov naj grejo u maloro. Tako butaste snovi se še nikoli nisem učila,tako ali tako pa tega nikoli ne bom potrebovala v življenju . Iz pritoževanja vmoji glavi me je zbudil telefonski klic.Bil je Žigakdo pa drug! Sajme tako ali tako nihče nikoli ne kliče razen njega. Zmenila sva se da se dobiva ob treh v kavrni blizu njegove hiše. Brž sem naredila še ostalo nalogo in se zrihtala.Oblekla sem si oprijete kavbojke,moder pulover in usnjene sandale s paščki. Ta kombinacija mi je bila vedno zelo všeč in tudi njemu. Zrihtala sem si še frizuro, se počesala, vzela telefon in že tekla po ulici. Veselila sem se ponovnega srečanja z njim. Edini srečen del dneva itede. Pusti si vse to ampak previdno opisuj. Ne sme te zanesti.
2) v zgodbo vloži svoje srce in svoje misli. Zgodba je striktno subjektivno besedilo. To pomeni da vsebuje, čim več čustev in mnenj. Bralec naj se vživi v zgodbo tako da občuti vse kakor junaki in osebe tvoje zgodbe
3) priporočam ti način show don't tell. To pomeni da svoja čustva opišeš prek ostalih besed. Ne rečeš samo:jezna sem bila ampak pojskusiš opisati, kako si bila jezna, kaj je izražalo tvojo jezo npr. pogledala sem ga in rekla:" prav pa hodi s tisto petro, cudasko najstnico ki te sploh ne pozna" ,zgrabila svojo torbo in jo zabrisala ob steno.
Opisuj !!! to res naredi zgodbo zanimivo. Ti nakladaš, pojskusi manj nakladati. To lahko dosežeš če se potrudiš.
4) pusti vsakemu delu napet konec. tako bo pritegnil bralce k branju. Sicer nihče ne bo bral tvojih zgodb. braecnaj se sprašuje:kaj se bo zgodilo.Tudi na koncu vsakega poglavja vknjigi je tako.
pisati se naučiš z branjem drugih knjig. Za začetek ti predlagam: kako sem po nesreči nalisala knjigo od nizozemske pisateljice annet huizing. skozi zgodbo te popelje po knjigi in te nauči pisati.
naj bo pisanje v užitek. lp la la land
2
La la land
I love book
Živijo! Super si tole napisala. Bi lahko svetovala še meni pri zgodbi Jaz, čudakinja in pol?
La la land
Ok
Moj odgovor:
Mami
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Mami
js sm hodla na plezanje, ampak sem nehala, ker nisem mela prjatlov tam in mi je blo ful smotan. potem sem spet hotla zacet, ampak nisem hotla bit sama tam. zvedla sm da bi moja prjatlca tut rada hodla in da tut noce sama hodet. zmenle smo se da bomo hodle skupi in zdej hodiva na treninge. sva 9. razred in tam so vsi mini otroci. najstarejsi so v 5 razredu, kar so za mene mini otroci. in so full zlobni pa to... no in dans moja prjatlca ne more it, ker je bolans in zakaj bi pol js sla ce bom sama? no in zato nimam namena it. ko to povem mamici se zacne dret na mene da kaj je z mano, kako bos bla v sluzbi... pac okej ja, sam nocem it tja med zlobne otroke.
v soli imam 3 prjatlce s katerimi se druzim, in pol se 2 s katerima se druzim kdaj pa kdaj ce v soli ni mojih treh prijateljic. enkrat bi morali iti na pohod in ni bilo mojih treh prijateljic in ni bilo tistih dveh. nisme hotla v solo ker bi morala na pogodu ves cas hoditi sama... mami se je spet zacela dret na mene in mogla bi it v solo, ampak me je resilo to da sem zbolela.
vse tri moje prjatlce ko sm jih uprasala kaj bi nardile na mojem mestu, so rekle da tt nebi sle v solo.
ka sm res tol glupa?
v soli imam 3 prjatlce s katerimi se druzim, in pol se 2 s katerima se druzim kdaj pa kdaj ce v soli ni mojih treh prijateljic. enkrat bi morali iti na pohod in ni bilo mojih treh prijateljic in ni bilo tistih dveh. nisme hotla v solo ker bi morala na pogodu ves cas hoditi sama... mami se je spet zacela dret na mene in mogla bi it v solo, ampak me je resilo to da sem zbolela.
vse tri moje prjatlce ko sm jih uprasala kaj bi nardile na mojem mestu, so rekle da tt nebi sle v solo.
ka sm res tol glupa?
Obvestila
1.9.2024
Veliki literarni natečaj "NAJST"
Sodelujte na natečaju "NAJST," ki ga najdete v rubriki FESTIVAL!
Dogodek je del programa bralne kulture, ki ga sofinancira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
POSVOJI ŠNOFIJA!
Priljubljene objave
Oglas
Zadnji odgovori
hahaaha, thats sooooooooo real!!!:slight_frown::slight_frown::grin::grin::joy::joy::sweat_