Operator telefonske linije

Živjo, ime mi je Nataša in stara sem 15 let. Moje mentalno stanje je za res slabo. Ne bom razlagala zakaj ali kako, za to zgodbo to ni pomembno. Takrat sem bila res na dnu in nisem imela pomoči prijateljev ali starejše sestre, zato sem se odločila poklicati na linijo telefonske pomoči. Ko se je operator oglasil, sem mu povedala svoje mišljenje in kaj si hočem narediti. Operator je nesramno odvrnil, da pretiraval in da vse skupaj delam le za pozornost in naj ne tratim njegovega časa, nato pa je nesramno prekinil. V tistem trenutku sem se počutila, kot da nimam druge opcije, kot da si vzamem svoje življenje, na kar je orišla moja sestra in sem ji povedala kaj se dogaja. Povedala sem ji tudi za operatorja. Zdaj ne vem, kaj naj storim, pomoč prosim.
Odgovori:
drugace pa, sammomor NI resitev. sm bla tm, ampak tut k so stvari bad je worth living, yk? bad things pridejo u lajfu ampak tut gud, za kere je worth living. Vrjamem da ti je zdle super hard pa seems like the only way out je da so uzames zivljenje, ampk ni tako. ljudje te majo radi in vredna si zivljenja, ceprou zivljenje ni o tem da si ga zasluzis ali ne.
Povej svojim starsem, ucitlci, nekomu. nisi sama, even when it's hard. Ceprou se ucas pocuts da nimas nikogar, ga mas, vedno je someone that care. Drugace pa, res use kar ti lahko js povem je da ni worth it, sm bla tm ampak pol pridejo dobre stvari k jih ne bi rada zamudila, pa imagine da ta kjuti faca 3 letnika (tebe) razmilsja o temu da je to resitsv in da si zasluzi..ne.
Res verjamem vate, ampak ti si ta ki lahko naredi prvi korak. mas ti to <33





Povej komu, ki ti zaupa – sestra je že tukaj, morda še kdo izmed odraslih, ki ti lahko pomaga


Pomembno je, da si NE obupaš



Upam, da boš našla moč

Srečno!<3
žal mi je, da si doživela tako neprijetno izkušnjo v trenutku, ko si potrebovala pomoč. Na voljo imamo res veliko povezav in telefonskih virov pomoči, ampak kdaj se najde kdo, ki nam ne ustreza ali pa ne razume stiske, v kateri se oseba znajde. Verjamem, da ti je res težko, ampak vedi, da tak neprimeren odziv operaterja nima nič s tabo. Nekateri se ustrašijo stiske drugih, ampak so tudi osebe, ki ti lahko pomagajo.
Občutek osamljenosti je lahko zelo težak, toliko bolj, če je povezan še z drugimi duševnimi stiskami. Včasih se lahko samomor zdi kot edini izhod, ampak ni. Vesela sem, da si se pogovorila s svojo sestro. Na tem mestu bi te še vprašala, a lahko pomisliš, zakaj bi bilo vredno živeti? Spodaj prilagam še nekaj virov pomoči, kamor se lahko obrneš in res niso vsi taki, kot je bil ta operater:
* TOM telefon (med 12. in 20. uro na brezplačno številko 116 111, uporabite lahko tudi e-pošto tom@zpms.si)
* Klic v duševni stiski: 01 520 99 00 (zvečer in ponoči: med 19. in 7. uro zjutraj)
* Zaupni telefon Samarijan: 116 123 (24 ur na dan, brezplačno)
* Posvet – Center za psihološko svetovanje: 031 704 707 (vsak delovnik med 8. in 20. uro), posvet.org. Pišete jim lahko tudi na elektronsko pošto info@posvet.si
* Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Ljubljana: 01 583 75 00 (pon-čet med 7. in 20. uro ter ob pet med 7. in 14. uro), pišete lahko tudi na elektronsko pošto info@scoms-lj.si
* Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Maribor: 02 234 97 00 (pon-čet med 8. in 12. uro), pišete jim lahko tudi na elektronski naslov svetovalni.center-mb@guest.arnes.si
* Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Istre: 040 428 094, pišete jim lahko tudi na elektronski naslov info@svetovalnicenter.si
* Živ? Živ! zivziv.si
V stiski lahko kontaktiraš tudi svojega osebnega zdravnika. Če le-ta ni dosegljiv, se obrni na najbližjo psihiatrično bolnišnico ali neposredno na reševalno službo, ki je ves čas dosegljiva na številki 112. Obrneš se lahko tudi na urgentno psihiatrično ambulanto, ki je dosegljiva na 01 4750 670.
Moj odgovor:

Svetovalnica
Animeee x
Obvestila
DODATNE UGODNOSTI ZA NAROČNIKE
Naročniki revije Pil, pozor!
Na Pilovi spletni strani imate naročniki revije posebne ugodnosti. V klepetalnici lahko z drugimi naročniki klepetate v ločeni sobi klepetalnice, ustvarjate teste v Galaksiji testov ter na vseh forumih objavljate fotografije in risbe.
Vse, kar potrebujete za aktivacijo ugodnosti, je naročniška številka.
Naročniško številko dobiš na e-poštni naslov, ki si ga vpisal/a na naročilnico. Dostop do dodatnih vsebin za naročnike lahko aktiviraš tudi tako, da vpišeš ime in priimek plačnika naročnine (to je najverjetneje eden od staršev oz. skrbnikov). Če številke nikakor ne najdeš, piši na revije@mladinska-knjiga.si in ti bomo pomagali.
Kam vneseš naročniško številko? Klikni desno zgoraj na svoj vzdevek in izberi “Dostop za naročnike” ali pojdi direktno na povezavo https://www.pil.si/mojprofil/aktivacija.