plisss hitri odgovori!
2
Hoj! jutri pišemo in sem se šele dons začela piflat,... in pač ress ne vem kako dat 2 ulomka npr. 3/4 in 7/8 na isti imenovalec! če kdo ve a lahko prosim hitro napiše!! hvala in resss tysm <3
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
3/4 in 7/8 daš na isti imenovalec tako:
3 in 4 pomnožiš npr. s 4 in nastane 12/16
7/8 pa množiš npr. s 2 in nastane 14/16
Množiti moreš števec in imenovalec pri istem ulomku z istim številom.
Lahko bi naredili tudi tako:
3/4 krat 8 in bi nastalo 24/32
7/8 krat 4 in bi nastalo 28/32
Upam da sem ti pomagala. In, če sem kaj narobe napisala mi prosim kdo popravi
<3
3 in 4 pomnožiš npr. s 4 in nastane 12/16
7/8 pa množiš npr. s 2 in nastane 14/16
Množiti moreš števec in imenovalec pri istem ulomku z istim številom.
Lahko bi naredili tudi tako:
3/4 krat 8 in bi nastalo 24/32
7/8 krat 4 in bi nastalo 28/32
Upam da sem ti pomagala. In, če sem kaj narobe napisala mi prosim kdo popravi
<3
3
Hey!
(Za tri minute si me prehitela xD)
Sicer si razložila pravilno, ampak prvi skupni imenovalec danih dveh ulomkov je kar osem. Meni osebno se zdi lažje računati z manjšimi števili, zato je najbolje poiskat kar prvi možni skupni imenovalec.
#nohate <3
Sophie Donna
(Za tri minute si me prehitela xD)
Sicer si razložila pravilno, ampak prvi skupni imenovalec danih dveh ulomkov je kar osem. Meni osebno se zdi lažje računati z manjšimi števili, zato je najbolje poiskat kar prvi možni skupni imenovalec.
#nohate <3
Sophie Donna
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Hey!
Jeejj, ulomki <3
Ok, če vzameva kar tvoj primer - ¾ in ⅞.
¾ - števec je 3, imenovalec pa štiri.
⅞ - števec je sedem, imenovalec osem.
Med seboj primerjaš imenovalca - 4 in 8.
4×2=8, zato četrtine pri prvem ulomku pretvoriš v osmine.
Potem pogledaš še števec - 3 - in ga množiš z istim številom, kot si imenovalec - z 2.
3×2=6, torej je ¾=⁶/⁸.
Iz ¾ dobiš ⁶/⁸.
Upam, da sem razložila dovolj natančno. Glede matematike me lahko kadarkoli kaj vprašaš, če potrebuješ razlago - sem 8.r, zato ne morem pomagat ravno pri snovi za deveti, ampak saj razumeš.
Predlagam, da narediš še nekaj takšnih primerov in vaj ter srečno jutri na testu <3
Sophie Donna
Jeejj, ulomki <3
Ok, če vzameva kar tvoj primer - ¾ in ⅞.
¾ - števec je 3, imenovalec pa štiri.
⅞ - števec je sedem, imenovalec osem.
Med seboj primerjaš imenovalca - 4 in 8.
4×2=8, zato četrtine pri prvem ulomku pretvoriš v osmine.
Potem pogledaš še števec - 3 - in ga množiš z istim številom, kot si imenovalec - z 2.
3×2=6, torej je ¾=⁶/⁸.
Iz ¾ dobiš ⁶/⁸.
Upam, da sem razložila dovolj natančno. Glede matematike me lahko kadarkoli kaj vprašaš, če potrebuješ razlago - sem 8.r, zato ne morem pomagat ravno pri snovi za deveti, ampak saj razumeš.
Predlagam, da narediš še nekaj takšnih primerov in vaj ter srečno jutri na testu <3
Sophie Donna
3
Hvala!!<333 tysm tudi za želje😁 in ja js sm 7.razred tko da super da je nekdo dobr v mati pa še 8. klas! Hvala<3!!
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Poglej si kak. idejo na yt
drgač pa 7/8 in 3/4 imata skulni imenovalec 8 torej je 7/8 in 6/8 torej si 4 množila z dva in dobila osem tako tudi tri množiš z dva!
srečno na testu!
drgač pa 7/8 in 3/4 imata skulni imenovalec 8 torej je 7/8 in 6/8 torej si 4 množila z dva in dobila osem tako tudi tri množiš z dva!
srečno na testu!
1
Aisha7
Np♥️
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
pač če imaš 3/4 pa 7/8 napišeš: 3/4= in potem poiščeš kateri je skupni delitelj od 8 pa 4 (recimo da je osem)
in potem napišeš: 3/4= /8 in potem 8 deliš s štiri in tolk kt dobiš (2) množiš s števcem sepravi: 3/4=6/8 in 7/8=7/8 in to je vsa znanost pri tem.
in potem napišeš: 3/4= /8 in potem 8 deliš s štiri in tolk kt dobiš (2) množiš s števcem sepravi: 3/4=6/8 in 7/8=7/8 in to je vsa znanost pri tem.
2
Moj odgovor:
Mami
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Mami
js sm hodla na plezanje, ampak sem nehala, ker nisem mela prjatlov tam in mi je blo ful smotan. potem sem spet hotla zacet, ampak nisem hotla bit sama tam. zvedla sm da bi moja prjatlca tut rada hodla in da tut noce sama hodet. zmenle smo se da bomo hodle skupi in zdej hodiva na treninge. sva 9. razred in tam so vsi mini otroci. najstarejsi so v 5 razredu, kar so za mene mini otroci. in so full zlobni pa to... no in dans moja prjatlca ne more it, ker je bolans in zakaj bi pol js sla ce bom sama? no in zato nimam namena it. ko to povem mamici se zacne dret na mene da kaj je z mano, kako bos bla v sluzbi... pac okej ja, sam nocem it tja med zlobne otroke.
v soli imam 3 prjatlce s katerimi se druzim, in pol se 2 s katerima se druzim kdaj pa kdaj ce v soli ni mojih treh prijateljic. enkrat bi morali iti na pohod in ni bilo mojih treh prijateljic in ni bilo tistih dveh. nisme hotla v solo ker bi morala na pogodu ves cas hoditi sama... mami se je spet zacela dret na mene in mogla bi it v solo, ampak me je resilo to da sem zbolela.
vse tri moje prjatlce ko sm jih uprasala kaj bi nardile na mojem mestu, so rekle da tt nebi sle v solo.
ka sm res tol glupa?
v soli imam 3 prjatlce s katerimi se druzim, in pol se 2 s katerima se druzim kdaj pa kdaj ce v soli ni mojih treh prijateljic. enkrat bi morali iti na pohod in ni bilo mojih treh prijateljic in ni bilo tistih dveh. nisme hotla v solo ker bi morala na pogodu ves cas hoditi sama... mami se je spet zacela dret na mene in mogla bi it v solo, ampak me je resilo to da sem zbolela.
vse tri moje prjatlce ko sm jih uprasala kaj bi nardile na mojem mestu, so rekle da tt nebi sle v solo.
ka sm res tol glupa?
Obvestila
1.9.2024
Veliki literarni natečaj "NAJST"
Sodelujte na natečaju "NAJST," ki ga najdete v rubriki FESTIVAL!
Dogodek je del programa bralne kulture, ki ga sofinancira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.