Živjo. :smiley:
Torej, za začetek en lep pozdrav.
Nekateri že veste, nekateri ne, jaz sem se registrirala, prej pa ste me našli kot neregistrirano Šestošolko, ki je večinoma brala in komentirala objave.
Odločila sem se, da se še jaz preizkusim v pisanju bloga, zdaj, ko sem registrirana.
Danes bomo govorili o ocenjevanjih v naših preljubih šolah.
Želim ti prijetno branje!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*modra*Kako si zapomniti kdaj začne učitelj/ica spraševati?*modra*
Med poukom vedno poslušaj, si zapisuj in sodeluj.
Tudi če učitelj/ica le namigne, da bo v kratkem spraševal/a, si to nekam zapiši ali zapomni.
Če/ko dobite datum za test, si ga skrbno zapiši na mesto, da ga boš doma hitro našel/a in se pravočasno začel/a učiti. :books::white_check_mark:
*modra*Kako se organizirati?*modra*
Če hočeš imeti vse pod kontrolo, torej vedeti kdaj imaš kakšno ocenjevanje, izpit v glasbeni šoli,... je dobro, da imaš vse nekje napisano.
Pomembna ocenjevanja, izpite, dogodke in drugo si lahko zapisuješ v koledar, rokovnik, bullet journal, v kakšen zvezek, beležko... :calendar:
Možnosti je ogromno, le izbrati moraš eno, ki ti ustreza.
Na PILu je ogromno idej in perfektnih bullet journalov, tako, da se ti splača malo pokukati v hvalilnico. :wink:
*modra*Kdaj se moram začeti učiti*modra*
No, zdaj smo pa prišli do zelo pomembnega vprašanja. :nerd:
Najbolje se je učiti sproti, torej, ko prideš po šoli domov odpreš zvezek, narediš nalogo in si malo ogledaš in ponoviš snov tistega dne.
Problem pa nastane tukaj, ko si ne vzamemo časa vsak dan, sproti, da bi lahko pred testom le ponovili vse skupaj. :thinking:
V tem primeru je dobro, da se začneš malo bolj pospešeno učiti, VSAJ, poudarjam vsaj en teden pred ocenjevanjem.
Najbolje si je snov utrditi in zapomniti, ker s t.i. "piflanjem" na pamet ne bomo nič (pametnega) dosegli. :nerd:
*modra*Kako se učiti?*modra*
Kakor najbrž že veš, poznamo tri različne vrste učencev.
Prva "vrsta" je slušni tip učenja.
Tukaj se človek uči tako, da posluša.
Veliko si zapomni že, ko posluša razlage v šoli, pogosto se slušni tipi učenja učijo tudi tako, da na glas berejo iz učbenika in se med tem snemajo, potem pa posnetek večkrat poslušajo.
Drugi tip je vizualni tip učenja.
Taki ljudje si pogosto zapomnijo kar vidijo, npr. fotografije v učbenikih, miselne vzorce,...
Za take je priporočljivo, da si v zvezke s slikami prikažejo snov, ki se jo učijo.
In še tretji tip učenja, gibalni tip.
Gibalni tip se uči tako, da se npr. med branjem snovi iz učbenika sprehaja po stanovanju/hiši ali pa dela počepe (ali kaj drugega).
*modra*Priporočila*modra*
V tem delu bom ubistvu poudarila vse nasvete za učenje, ki se jih bom spomnila.
- Sodeluj pri pouku in imej urejene zapiske :book:
-︎ Prezrači prostor
-︎ Pospravi sobo, v kateri se boš učil
- Odstrani vse moteče dejavnike (telefon, ugasni TV, knjige,...)
- Pripravi pripomočke (zvezki, učbeniki, pisala, markerji, kakšen list,...)
-︎ Pripravi si plastenko vode
- Odloči se koliko časa se boš učil/a in se tega drži
- V primeru, da te glasba :notes::musical_note: ne moti, si jo lahko nastaviš v ozadje, ampak predlagam, da brez besedila, da te ne zmede in potem namesto, da bi se učil/a plešeš in poješ :joy::dancer::dancers:
-︎ Začni se učiti (beri, poslušaj posnetke sebe, ki glasno berejo, riši miselne vzorce, zapisuj, izpisuj, podčrtavaj,...)
-︎ Ne pozabi na odmore, predlagam okoli 5min odmor na 30min učenja :watch:
-︎ Med odmori ne uporabljaj elektronike, saj lahko hitro pozabiš na učenje :iphone:
*modra*Ali naj se javim ali ne?*modra*
To vprašanje si pogosto zastavimo, ko učitelj/ica vpraša "Ali se kdo javi?" (...in vse tiho je bilo... :joy::joy::joy:)
Ko razmišljaš, ali bi se javil/a ali ne, se vprašaj: Ali sem se naučil/a to kar moram vedeti? Ali sem prepričan/a, da znam dovolj? Ali bo mi prav prišlo, če se znebim tega spraševanja, me čaka še veliko ocenjevanj?
Glede na te odgovore se odloči, ali se boš javil/a ali ne. Povsem tvoja odločitev.
Četudi te sošolci spodbujajo, "Pa saj znaš, javi se, daj no." (zato, da ne bi bili oni vprašani :sweat_smile::joy::upside_down:) je pomembno, da si samozavesten/a, hkrati pa moraš paziti, da se ti spraševanja ne zavlečejo v naslednjo konferenco. :thinking::confused:
*modra*"Plonkanje" in prišepetovanje*modra*
No, to je pa posebna tema.
Stavim, da vsaj kakšen tvoj sošolec/ka (ali pa tudi ti) poizkuša priti mimo domače naloge s prepisovanjem 5min do pouka. :stuck_out_tongue_winking_eye:
No, za začetek - domače naloge so zato, da se iz njih kaj naučimo. :nerd:
Saj vem. Učitelj/ica si zapiše, če sem brez naloge. :scream:
Ampak od prepisovanja nimaš čisto nič.
Nobenega znanja, nič. Samo zapravljen odmor.:thinking:
No, zato je moje mnenje o prepisovanju tako, da če se za neko nalogo res potrudiš, nekdo drug bi jo pa samo prepisal... Od mene ne boš dobil praktično nič za prepisati :joy: in tudi sama ne pripisujem. :nerd:
Saj se nam včasih zgodi, da pri matematiki pozabimo rešit tri račune, ampak, ne pa celega spisa! :expressionless:
Res je, da je prepisovanje odločitev posameznika, ampak za zapravljen čas nimaš popolnoma nič od tega, kakorkoli obrneš.
Nekaj podobnega se mi zdi s "plonkanjem"
med spraševanji in testi. Gre se za tvoje znanje, tvoj čas, ki si ga posvetil učenju, in na koncu tudi za tvojo oceno.
*modra*Spodbudne misli in pozitivna samopodoba*modra*
Tole se mi pa zdi res pomembna tema v blogu.
Res je pomembno, kakšno mnenje imamo sami o sebi.
Velika razlika je, če te učitelj/ica pokliče pred tablo in te vpraša, ti pa premlevaš samo: "Joj, nič se nisem učil/a, nič ne znam, itak bom dobil/a ena,..." :fearful::scream::confused::unamused:
Ali, pa če razmišljaš: "Res je, lahko bi se več učil/a, ampak vseeno se bom potrudil/a odgovoriti na vsa vprašanja in povedala vse kar vem, znam in sem kdaj slišal/a." :relieved::slight_smile::thinking::sunglasses:
Pomembno je, da verjamemo vase in v svoje sposobnosti, saj brez tega ni nič.
Tudi če se učimo sto na uro, 24/7, nam to nič ne koristi, če ne verjamemo, da nam lahko uspe doseči želeni cilj. :thinking:
*modra*Piflarji*modra* :nerd:
To temo sem se odločila dodati, ker dobesedno moram povedati svoje mnenje.
Velikokrat rečemo, da se gremo "piflat".
Kakor bi jaz temu rekla, je to način učenja, pri katerem se hočeš naučiti vse na pamet, brez posebnega razumevanja. :x:
To ni ravno najbolj pametna izbira učenja, saj se nam to znanje zabeleži le v kratkotrajni spomin.
Zdaj imamo pa še drugo razlago pesede "piflar".
Gotovo je v vašem razredu vsaj en (ali pa celo ti), ki ga kličejo piflar/ka. No, v mojem razredu sem to kar jaz. :thinking::rolling_eyes::upside_down:
Sama, ko slišim ta vzdevek, ki je namenjen meni ignoriram oz. ga vzamem kot dobronameren kompliment. :grin:
*modra*Zaključitev ocen*modra*
Zdaj pa poglejmo na dobro plat vsega tega neprestanega učenja! :blush:
Samo še dobra dva meseca (OK, trije, dajmo malo zaokrožit.) sta in potem so že počitnice! :airplane_small::sunrise::beach:
Morje, sladoled, kratke hlače,... :sunrise::shaved_ice:
Ne verjamem ti, če rečeš, da se čisto nič ne vesliš poletja! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Z zaključkom šolskega leta pa prihaja tudi zaključitev ocen.
Odločila sem se, da malo razložim to zaključevanje.
Torej, povprečje ocen izračunaš tako:
Najprej sešteješ ocene pri določenem predmetu (npr. 4+5+3),
potem pa rezultat (12) deliš s številom ocen (v mojem primeru so tri),
torej 4+5+3=12, 12÷3=4.
V tem primeru je povprečje ocen štiri. :grin:
Pri nekaterih predmetih pa učitelji ne računajo povprečja, ampak je več vredna ocena na testu kot npr. govorni nastop. :thinking:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No, tole je bil 1. Del mojega bloga. :innocent::hugging:
Upam, da ni bil predolg, ampak jaz ko dobim idejo lahko razpravljam zeloooo dolgo. :grin::blush:
Vesela bi bila, če je moje delo, v katerega sem vložila dva dni truda (Saj nisem celih 48 ur pisala, ampak kar dolgo. :joy:) komu pomagalo.
Če imate kakšno idejo za naslednjo temo bloga lahko napišete spodaj :arrow_down_small:v komentarje in če bom vedela kaj o tem z veseljem uporabim v naslednjem delu. :smiley:
Zraven lahko napišete tudi kakšno vprašanje, katerega odgovor bi potem vključila v naslednji del.
Rada bi vam povedala samo še nekaj.
Ta blog je sestavljen iz mojih mnenj in napisano je kako si jaz razlagam stvari.
To ne pomeni, da se morate strinjati z mano.
Vsak ima lahko svoje/a mnenje/a o določeni temi, tako da prosim, ne zamerite mi, če se s čim ne strinjate. #nohate
Želim vam lep teden!
Sophie Donna
Torej, za začetek en lep pozdrav.
Nekateri že veste, nekateri ne, jaz sem se registrirala, prej pa ste me našli kot neregistrirano Šestošolko, ki je večinoma brala in komentirala objave.
Odločila sem se, da se še jaz preizkusim v pisanju bloga, zdaj, ko sem registrirana.
Danes bomo govorili o ocenjevanjih v naših preljubih šolah.
Želim ti prijetno branje!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*modra*Kako si zapomniti kdaj začne učitelj/ica spraševati?*modra*
Med poukom vedno poslušaj, si zapisuj in sodeluj.
Tudi če učitelj/ica le namigne, da bo v kratkem spraševal/a, si to nekam zapiši ali zapomni.
Če/ko dobite datum za test, si ga skrbno zapiši na mesto, da ga boš doma hitro našel/a in se pravočasno začel/a učiti. :books::white_check_mark:
*modra*Kako se organizirati?*modra*
Če hočeš imeti vse pod kontrolo, torej vedeti kdaj imaš kakšno ocenjevanje, izpit v glasbeni šoli,... je dobro, da imaš vse nekje napisano.
Pomembna ocenjevanja, izpite, dogodke in drugo si lahko zapisuješ v koledar, rokovnik, bullet journal, v kakšen zvezek, beležko... :calendar:
Možnosti je ogromno, le izbrati moraš eno, ki ti ustreza.
Na PILu je ogromno idej in perfektnih bullet journalov, tako, da se ti splača malo pokukati v hvalilnico. :wink:
*modra*Kdaj se moram začeti učiti*modra*
No, zdaj smo pa prišli do zelo pomembnega vprašanja. :nerd:
Najbolje se je učiti sproti, torej, ko prideš po šoli domov odpreš zvezek, narediš nalogo in si malo ogledaš in ponoviš snov tistega dne.
Problem pa nastane tukaj, ko si ne vzamemo časa vsak dan, sproti, da bi lahko pred testom le ponovili vse skupaj. :thinking:
V tem primeru je dobro, da se začneš malo bolj pospešeno učiti, VSAJ, poudarjam vsaj en teden pred ocenjevanjem.
Najbolje si je snov utrditi in zapomniti, ker s t.i. "piflanjem" na pamet ne bomo nič (pametnega) dosegli. :nerd:
*modra*Kako se učiti?*modra*
Kakor najbrž že veš, poznamo tri različne vrste učencev.
Prva "vrsta" je slušni tip učenja.
Tukaj se človek uči tako, da posluša.
Veliko si zapomni že, ko posluša razlage v šoli, pogosto se slušni tipi učenja učijo tudi tako, da na glas berejo iz učbenika in se med tem snemajo, potem pa posnetek večkrat poslušajo.
Drugi tip je vizualni tip učenja.
Taki ljudje si pogosto zapomnijo kar vidijo, npr. fotografije v učbenikih, miselne vzorce,...
Za take je priporočljivo, da si v zvezke s slikami prikažejo snov, ki se jo učijo.
In še tretji tip učenja, gibalni tip.
Gibalni tip se uči tako, da se npr. med branjem snovi iz učbenika sprehaja po stanovanju/hiši ali pa dela počepe (ali kaj drugega).
*modra*Priporočila*modra*
V tem delu bom ubistvu poudarila vse nasvete za učenje, ki se jih bom spomnila.
- Sodeluj pri pouku in imej urejene zapiske :book:
-︎ Prezrači prostor
-︎ Pospravi sobo, v kateri se boš učil
- Odstrani vse moteče dejavnike (telefon, ugasni TV, knjige,...)
- Pripravi pripomočke (zvezki, učbeniki, pisala, markerji, kakšen list,...)
-︎ Pripravi si plastenko vode
- Odloči se koliko časa se boš učil/a in se tega drži
- V primeru, da te glasba :notes::musical_note: ne moti, si jo lahko nastaviš v ozadje, ampak predlagam, da brez besedila, da te ne zmede in potem namesto, da bi se učil/a plešeš in poješ :joy::dancer::dancers:
-︎ Začni se učiti (beri, poslušaj posnetke sebe, ki glasno berejo, riši miselne vzorce, zapisuj, izpisuj, podčrtavaj,...)
-︎ Ne pozabi na odmore, predlagam okoli 5min odmor na 30min učenja :watch:
-︎ Med odmori ne uporabljaj elektronike, saj lahko hitro pozabiš na učenje :iphone:
*modra*Ali naj se javim ali ne?*modra*
To vprašanje si pogosto zastavimo, ko učitelj/ica vpraša "Ali se kdo javi?" (...in vse tiho je bilo... :joy::joy::joy:)
Ko razmišljaš, ali bi se javil/a ali ne, se vprašaj: Ali sem se naučil/a to kar moram vedeti? Ali sem prepričan/a, da znam dovolj? Ali bo mi prav prišlo, če se znebim tega spraševanja, me čaka še veliko ocenjevanj?
Glede na te odgovore se odloči, ali se boš javil/a ali ne. Povsem tvoja odločitev.
Četudi te sošolci spodbujajo, "Pa saj znaš, javi se, daj no." (zato, da ne bi bili oni vprašani :sweat_smile::joy::upside_down:) je pomembno, da si samozavesten/a, hkrati pa moraš paziti, da se ti spraševanja ne zavlečejo v naslednjo konferenco. :thinking::confused:
*modra*"Plonkanje" in prišepetovanje*modra*
No, to je pa posebna tema.
Stavim, da vsaj kakšen tvoj sošolec/ka (ali pa tudi ti) poizkuša priti mimo domače naloge s prepisovanjem 5min do pouka. :stuck_out_tongue_winking_eye:
No, za začetek - domače naloge so zato, da se iz njih kaj naučimo. :nerd:
Saj vem. Učitelj/ica si zapiše, če sem brez naloge. :scream:
Ampak od prepisovanja nimaš čisto nič.
Nobenega znanja, nič. Samo zapravljen odmor.:thinking:
No, zato je moje mnenje o prepisovanju tako, da če se za neko nalogo res potrudiš, nekdo drug bi jo pa samo prepisal... Od mene ne boš dobil praktično nič za prepisati :joy: in tudi sama ne pripisujem. :nerd:
Saj se nam včasih zgodi, da pri matematiki pozabimo rešit tri račune, ampak, ne pa celega spisa! :expressionless:
Res je, da je prepisovanje odločitev posameznika, ampak za zapravljen čas nimaš popolnoma nič od tega, kakorkoli obrneš.
Nekaj podobnega se mi zdi s "plonkanjem"
med spraševanji in testi. Gre se za tvoje znanje, tvoj čas, ki si ga posvetil učenju, in na koncu tudi za tvojo oceno.
*modra*Spodbudne misli in pozitivna samopodoba*modra*
Tole se mi pa zdi res pomembna tema v blogu.
Res je pomembno, kakšno mnenje imamo sami o sebi.
Velika razlika je, če te učitelj/ica pokliče pred tablo in te vpraša, ti pa premlevaš samo: "Joj, nič se nisem učil/a, nič ne znam, itak bom dobil/a ena,..." :fearful::scream::confused::unamused:
Ali, pa če razmišljaš: "Res je, lahko bi se več učil/a, ampak vseeno se bom potrudil/a odgovoriti na vsa vprašanja in povedala vse kar vem, znam in sem kdaj slišal/a." :relieved::slight_smile::thinking::sunglasses:
Pomembno je, da verjamemo vase in v svoje sposobnosti, saj brez tega ni nič.
Tudi če se učimo sto na uro, 24/7, nam to nič ne koristi, če ne verjamemo, da nam lahko uspe doseči želeni cilj. :thinking:
*modra*Piflarji*modra* :nerd:
To temo sem se odločila dodati, ker dobesedno moram povedati svoje mnenje.
Velikokrat rečemo, da se gremo "piflat".
Kakor bi jaz temu rekla, je to način učenja, pri katerem se hočeš naučiti vse na pamet, brez posebnega razumevanja. :x:
To ni ravno najbolj pametna izbira učenja, saj se nam to znanje zabeleži le v kratkotrajni spomin.
Zdaj imamo pa še drugo razlago pesede "piflar".
Gotovo je v vašem razredu vsaj en (ali pa celo ti), ki ga kličejo piflar/ka. No, v mojem razredu sem to kar jaz. :thinking::rolling_eyes::upside_down:
Sama, ko slišim ta vzdevek, ki je namenjen meni ignoriram oz. ga vzamem kot dobronameren kompliment. :grin:
*modra*Zaključitev ocen*modra*
Zdaj pa poglejmo na dobro plat vsega tega neprestanega učenja! :blush:
Samo še dobra dva meseca (OK, trije, dajmo malo zaokrožit.) sta in potem so že počitnice! :airplane_small::sunrise::beach:
Morje, sladoled, kratke hlače,... :sunrise::shaved_ice:
Ne verjamem ti, če rečeš, da se čisto nič ne vesliš poletja! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Z zaključkom šolskega leta pa prihaja tudi zaključitev ocen.
Odločila sem se, da malo razložim to zaključevanje.
Torej, povprečje ocen izračunaš tako:
Najprej sešteješ ocene pri določenem predmetu (npr. 4+5+3),
potem pa rezultat (12) deliš s številom ocen (v mojem primeru so tri),
torej 4+5+3=12, 12÷3=4.
V tem primeru je povprečje ocen štiri. :grin:
Pri nekaterih predmetih pa učitelji ne računajo povprečja, ampak je več vredna ocena na testu kot npr. govorni nastop. :thinking:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No, tole je bil 1. Del mojega bloga. :innocent::hugging:
Upam, da ni bil predolg, ampak jaz ko dobim idejo lahko razpravljam zeloooo dolgo. :grin::blush:
Vesela bi bila, če je moje delo, v katerega sem vložila dva dni truda (Saj nisem celih 48 ur pisala, ampak kar dolgo. :joy:) komu pomagalo.
Če imate kakšno idejo za naslednjo temo bloga lahko napišete spodaj :arrow_down_small:v komentarje in če bom vedela kaj o tem z veseljem uporabim v naslednjem delu. :smiley:
Zraven lahko napišete tudi kakšno vprašanje, katerega odgovor bi potem vključila v naslednji del.
Rada bi vam povedala samo še nekaj.
Ta blog je sestavljen iz mojih mnenj in napisano je kako si jaz razlagam stvari.
To ne pomeni, da se morate strinjati z mano.
Vsak ima lahko svoje/a mnenje/a o določeni temi, tako da prosim, ne zamerite mi, če se s čim ne strinjate. #nohate
Želim vam lep teden!
Sophie Donna
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Super blog! #nohate ampak nekaterih delov, ki sem vedela o čem grejo nisem prebrala sory<3
0
aja: ideje za blog oz. teme: Kaj si misliš o... (opišeš svoje razmišljanje o nečem),
Sophie Donna
Ni problem, če nisi vsega prebrala, zato pa so naslovi, in napisano je zato, da prebereš kar te v tem trenutku zanima.
Hvala za pohvalo!
Nov del...
Ne vem. Ko si bom vzela čas.
Najprej imam plan objavit drugi del obeh iger, mogoče pa vmes dobim inspiracijo za nov del bloga.
Hvala za idejo!
Hvala za pohvalo!
Nov del...
Ne vem. Ko si bom vzela čas.
Najprej imam plan objavit drugi del obeh iger, mogoče pa vmes dobim inspiracijo za nov del bloga.
Hvala za idejo!
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Super blog:heart: vseč mi je da si napisala besedo piflar in jo razložila saj večina ljudi ne ve kaj to pomeni in trdijo da so piflarji da to kao pomeni da do pametni :thumbsup::thumbsup::thumbsup:komi čakam nov del!
0
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Mi je zelo všeč! Se strinjam s tabo v vsem kar si napisala.
0
Moj odgovor:
Lanchy
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Težave s prijateljicama
Hejjjj!
Jaz imam težavo. Imam 2 prijateljici. Klicala ju bom L in E.
L je moja bff, E pa je moja prijateljica. In L je včasih nesramna do drugih. In fora je v tem, da mene L preprečuje, da bi bila prijateljica od E. In enkrat sva šle z L drsat ona pa je prejšnji dan izgubila nike pro hlače. In je trdila, da jih je vzela E. In zdaj sem se z E pobotala, ampak L ni za. Aja prijateljica A pa mi je rekla, da me hoče E dati narazen z L.
Kaj naj naredim?
Lp Lanchy
Jaz imam težavo. Imam 2 prijateljici. Klicala ju bom L in E.
L je moja bff, E pa je moja prijateljica. In L je včasih nesramna do drugih. In fora je v tem, da mene L preprečuje, da bi bila prijateljica od E. In enkrat sva šle z L drsat ona pa je prejšnji dan izgubila nike pro hlače. In je trdila, da jih je vzela E. In zdaj sem se z E pobotala, ampak L ni za. Aja prijateljica A pa mi je rekla, da me hoče E dati narazen z L.
Kaj naj naredim?
Lp Lanchy
Obvestila
1.9.2024
Veliki literarni natečaj "NAJST"
Sodelujte na natečaju "NAJST," ki ga najdete v rubriki FESTIVAL!
Dogodek je del programa bralne kulture, ki ga sofinancira Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
POSVOJI ŠNOFIJA!
Priljubljene objave
Oglas
Zadnji odgovori
Omajgad kok si dobre stvari dobila:heart_eyes::sparkles::blush: ...
nemorm nc druzgq rec:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::tired_face::tired_face::tired