Gimnazijka detektivka, 3. del
4
21. NOVEMBER 2021 (POPOLDNE PO ŠOLI)
V šoli po uri matematike opazim, da ima Quennie oči uperjene v tla. To vedno naredi, ko ne razume nečesa pri matematiki, kar je zadnje čase kar stalnica.
"Quennie, je vse v redu?" počasi začnem pogovor. Nočem drezati vanjo, če to noče.
"Matematika je. Spet je ne razumem," zavzdihne in me pogleda s svojimi milimi sivimi očmi. "Mi bi lahko razložila snov med odmorom?"
"Da, seveda," odvrnem.
"Kako se lahko dobro znajdeš v teh številih, Eleanor?" me vpraša. To se sprašujejo vsi okoli me, pa tudi jaz. A nobeden ne ve odgovora. "Kakorkoli, res ne vem, kako naj se ti odolžim. Vedno mi razložiš snov."
Pomislim, kaj bi odgovorila. Nato pa se spomnim na moj obup od francoščine, v kateri Quennie - v primerjavi z mano - res sije. "Lahko mi razložiš francoščino."
"Katero snov?"
"Posebej izgovarjavo besed, zapis se že lahko naučim."
"*i*Pas de problème, Eleanor*i*!"* odvrne z zelo izrazitimi kretnjami in obe se zasmejeva.
*
Med malico odidem iz jedilnice na stranišče. Ustavi me majhen moder napis, poln številk (kar me seveda takoj privlači), na katerem piše: Vprašaj se naslednje! Nato so našteta tri vprašanja. Slednje z odgovori zapisujem v ta dnevnik. *i*Večkrat pomagaš drugim z matematiko?*i* Da, ravno danes sem. *i*Je bila tvoja zadnja ocena pri matematiki višja od tri?*i* Dobila sem pet, torej da. *i*Sam meniš, da si spreten v aritmetiki in geometriji?*i* Da, mislim.
Plakat se nadaljuje: Če so bili tvoji odgovori pritrdilni, se pridruži novemu matematičnemu krožku Gimnazije Ubah. Matematični krožek? Mi berete sanje? Seveda sem takoj svoje ime vrgla v škatlo! Danes je definitivno moj dan.
*Prevod: Ni problem, Eleanor!
V šoli po uri matematike opazim, da ima Quennie oči uperjene v tla. To vedno naredi, ko ne razume nečesa pri matematiki, kar je zadnje čase kar stalnica.
"Quennie, je vse v redu?" počasi začnem pogovor. Nočem drezati vanjo, če to noče.
"Matematika je. Spet je ne razumem," zavzdihne in me pogleda s svojimi milimi sivimi očmi. "Mi bi lahko razložila snov med odmorom?"
"Da, seveda," odvrnem.
"Kako se lahko dobro znajdeš v teh številih, Eleanor?" me vpraša. To se sprašujejo vsi okoli me, pa tudi jaz. A nobeden ne ve odgovora. "Kakorkoli, res ne vem, kako naj se ti odolžim. Vedno mi razložiš snov."
Pomislim, kaj bi odgovorila. Nato pa se spomnim na moj obup od francoščine, v kateri Quennie - v primerjavi z mano - res sije. "Lahko mi razložiš francoščino."
"Katero snov?"
"Posebej izgovarjavo besed, zapis se že lahko naučim."
"*i*Pas de problème, Eleanor*i*!"* odvrne z zelo izrazitimi kretnjami in obe se zasmejeva.
*
Med malico odidem iz jedilnice na stranišče. Ustavi me majhen moder napis, poln številk (kar me seveda takoj privlači), na katerem piše: Vprašaj se naslednje! Nato so našteta tri vprašanja. Slednje z odgovori zapisujem v ta dnevnik. *i*Večkrat pomagaš drugim z matematiko?*i* Da, ravno danes sem. *i*Je bila tvoja zadnja ocena pri matematiki višja od tri?*i* Dobila sem pet, torej da. *i*Sam meniš, da si spreten v aritmetiki in geometriji?*i* Da, mislim.
Plakat se nadaljuje: Če so bili tvoji odgovori pritrdilni, se pridruži novemu matematičnemu krožku Gimnazije Ubah. Matematični krožek? Mi berete sanje? Seveda sem takoj svoje ime vrgla v škatlo! Danes je definitivno moj dan.
*Prevod: Ni problem, Eleanor!
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Super! Samo eno vprašanje, bi lahko pisala majčkeno daljše dele
1
Hvala za predlog, ampak je to čisto odvisno od dela do dela. V enem je več opisovanja in je daljši, v drugem pa je manj opisovanja in je krajši. Ampak vseeno bom probala potruditi z opisovanjem, da bodo deli daljši!
Moj odgovor:
Svetloba3714
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Zamenjala me je 2. del/ prepisovanje testov
Ojla,
kot že lahko sklepate z naslova mam spet probleme s prijateljico/sošolko, o keri sm že pisala (i think da sm rekla da je A? nism sigurna). No uglavnem: ona se (kot sm napisala v prvem delu) ne druži več tolk z mano kot včasih, sej se še zmeri nekak družva i guess sam ni to tko k včasih (za več info beri prejšnjo objavo: zamenjala me je). No in ona ma tko dost dobre ocene, js mam mal bolše od nje, več znam in se velik učim. Mam pa občutk, da me izkorišča. Js se za teste ful učim, ona se pa ne uči tolk, ampak še vseen ji nekak rata dobr pisat. In na 2 testih se je zgodil, da ona ni znala nč ker se ni nč učila. Ko se je to 1. zgodil je pr tistem predmetu sedela zravn mene in je vse prepisala (sej je spremenila mal odgovore da ni blo čist isto), dobila pa je 4 (js 5). Rekla sm si: ok, to je nek nepomembn predmet (mamo ga 1x na tedn pa še to sam letos), i get it da se ji ni dal učit. No in pol za en drug test spet ni nč znala, sam da je to predmet k ga maš vsako leto in je kr dost snovi. No in mi je napisala sporočilo 1 dan prej če se loh za test presede k men (da se zmen s sošolko s kero sedim). Rekla sm ji da loh in je (spet) cel test prepisala od mene. Test je biu res težk, je pa res, da so skori usi testi pr tem profesorju isti, torej tud če ne znaš si pogledaš stare teste pa že skupi spravš neko trojko. No ona je s prepisovanjem od mene dobila 5 (tko k js). In se počutm ful slabo ker je ona dobila 5 na moj račun. Nimam pojma, kaj nej nardim da se ne bo tko obnašala, sploh pa me skrbi zato, ker se oddaljujeva in nočem, da se z mano druž sam zato, da bo mela koristi od mene.
kot že lahko sklepate z naslova mam spet probleme s prijateljico/sošolko, o keri sm že pisala (i think da sm rekla da je A? nism sigurna). No uglavnem: ona se (kot sm napisala v prvem delu) ne druži več tolk z mano kot včasih, sej se še zmeri nekak družva i guess sam ni to tko k včasih (za več info beri prejšnjo objavo: zamenjala me je). No in ona ma tko dost dobre ocene, js mam mal bolše od nje, več znam in se velik učim. Mam pa občutk, da me izkorišča. Js se za teste ful učim, ona se pa ne uči tolk, ampak še vseen ji nekak rata dobr pisat. In na 2 testih se je zgodil, da ona ni znala nč ker se ni nč učila. Ko se je to 1. zgodil je pr tistem predmetu sedela zravn mene in je vse prepisala (sej je spremenila mal odgovore da ni blo čist isto), dobila pa je 4 (js 5). Rekla sm si: ok, to je nek nepomembn predmet (mamo ga 1x na tedn pa še to sam letos), i get it da se ji ni dal učit. No in pol za en drug test spet ni nč znala, sam da je to predmet k ga maš vsako leto in je kr dost snovi. No in mi je napisala sporočilo 1 dan prej če se loh za test presede k men (da se zmen s sošolko s kero sedim). Rekla sm ji da loh in je (spet) cel test prepisala od mene. Test je biu res težk, je pa res, da so skori usi testi pr tem profesorju isti, torej tud če ne znaš si pogledaš stare teste pa že skupi spravš neko trojko. No ona je s prepisovanjem od mene dobila 5 (tko k js). In se počutm ful slabo ker je ona dobila 5 na moj račun. Nimam pojma, kaj nej nardim da se ne bo tko obnašala, sploh pa me skrbi zato, ker se oddaljujeva in nočem, da se z mano druž sam zato, da bo mela koristi od mene.
Vprašanje
Kako vam je všeč zgodba v Pilu?
Zelo mi je všeč.
(198)
Srednje.
(144)
Ni mi všeč.
(39)
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
POSVOJI ŠNOFIJA!
Priljubljene objave
Zadnji odgovori
nikol ne bi mogla narisat tko lepe slikeeee:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes
o hudooo, ker vibe daje :sparkles::sparkles::sparkles::sparkles::sparkles::sparkles:🫶🫶🫶🫶