TEST ANGLAA- UPRASANJE K JE IZI
2
anglaaaaaa
hojj,
se neki me zanimaa. hvala vseem za prejsne odgovoree<3 PROSIMM POMAGITEEEEE K JE ZADNA SANSA DA DOBR PISMM
uglaunmm... ce mam take primere od question tag ane:
_________
1.She has got a cat, _________?
2.He has breakfast at 2,______________?
_________
1 a je tlele hasn't she? kok nej vem kdaj je doesnt'she
2. doesnt't he? pac ful sm zmedena
_______
pac js nevem kaj narest k mas sam has pa kaj k mas has got
a ce mas sam has je pol doesnt't oz does oz. do
ce mas pa has got oz have got je pa haven't oz. hasn't
hvala usm<3
se neki me zanimaa. hvala vseem za prejsne odgovoree<3 PROSIMM POMAGITEEEEE K JE ZADNA SANSA DA DOBR PISMM
uglaunmm... ce mam take primere od question tag ane:
_________
1.She has got a cat, _________?
2.He has breakfast at 2,______________?
_________
1 a je tlele hasn't she? kok nej vem kdaj je doesnt'she
2. doesnt't he? pac ful sm zmedena
_______
pac js nevem kaj narest k mas sam has pa kaj k mas has got
a ce mas sam has je pol doesnt't oz does oz. do
ce mas pa has got oz have got je pa haven't oz. hasn't
hvala usm<3
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
ja pac vedno je isto recimo has je hasnt pa does je doesnt he/she razn pr I am je pa pol Arent I?
0
Americanka
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
a mas os touchstone dz
0
anglaaaaaa
Ne
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
a mas od touchstone dz
0
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Okej upam da sem te prav razumela.
Seperavi če imaš v povedi *b*has/have*b* je potem tudi tam na koncu *b*hasn't she/havn't we*b*.
*b*Has*b* in *b*have*b* uporabiš tako:
He/She/it -->Has/hasn't
I/you/we/they...-->have/haven't
Če imaš v povedi samo *b*has*b* ali *b*have*b* potem ne uporabiš *b*does*b* ali *b*doesn't*b*. Če je v povedi *b*has*b* potem tudi na koncu daš *b*has*b*.
Primer:
Anna HAS a sister, HASN'T SHE?
They HAVE three dogs, HAVEN'T THEY?
*b*Does*b* ali *b*do*b* pa na koncu povedi uporabiš če imaš tudi v povedi *b*do*b* ali *b*does*b*.
Primer:
Mel DOES homework every day, DOESN'T SHE?
We DO all housework together, DON'T WE?
Upam, da sem kaj pomagala. Če še kaj rabiš napiši spodaj.
Seperavi če imaš v povedi *b*has/have*b* je potem tudi tam na koncu *b*hasn't she/havn't we*b*.
*b*Has*b* in *b*have*b* uporabiš tako:
He/She/it -->Has/hasn't
I/you/we/they...-->have/haven't
Če imaš v povedi samo *b*has*b* ali *b*have*b* potem ne uporabiš *b*does*b* ali *b*doesn't*b*. Če je v povedi *b*has*b* potem tudi na koncu daš *b*has*b*.
Primer:
Anna HAS a sister, HASN'T SHE?
They HAVE three dogs, HAVEN'T THEY?
*b*Does*b* ali *b*do*b* pa na koncu povedi uporabiš če imaš tudi v povedi *b*do*b* ali *b*does*b*.
Primer:
Mel DOES homework every day, DOESN'T SHE?
We DO all housework together, DON'T WE?
Upam, da sem kaj pomagala. Če še kaj rabiš napiši spodaj.
0
anglaaaaaa
Zeloo razumljivooo! Jaz se ti tok zahvaljujem! Hvalaa ti zelooo
anglaaaaa
Torej SHE HAS GOT A CAT,_____ HASN'T SHE_____?
anglaaaaaa
Hvalaaaa ful
Moj odgovor:
Svetloba3714
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Zamenjala me je 2. del/ prepisovanje testov
Ojla,
kot že lahko sklepate z naslova mam spet probleme s prijateljico/sošolko, o keri sm že pisala (i think da sm rekla da je A? nism sigurna). No uglavnem: ona se (kot sm napisala v prvem delu) ne druži več tolk z mano kot včasih, sej se še zmeri nekak družva i guess sam ni to tko k včasih (za več info beri prejšnjo objavo: zamenjala me je). No in ona ma tko dost dobre ocene, js mam mal bolše od nje, več znam in se velik učim. Mam pa občutk, da me izkorišča. Js se za teste ful učim, ona se pa ne uči tolk, ampak še vseen ji nekak rata dobr pisat. In na 2 testih se je zgodil, da ona ni znala nč ker se ni nč učila. Ko se je to 1. zgodil je pr tistem predmetu sedela zravn mene in je vse prepisala (sej je spremenila mal odgovore da ni blo čist isto), dobila pa je 4 (js 5). Rekla sm si: ok, to je nek nepomembn predmet (mamo ga 1x na tedn pa še to sam letos), i get it da se ji ni dal učit. No in pol za en drug test spet ni nč znala, sam da je to predmet k ga maš vsako leto in je kr dost snovi. No in mi je napisala sporočilo 1 dan prej če se loh za test presede k men (da se zmen s sošolko s kero sedim). Rekla sm ji da loh in je (spet) cel test prepisala od mene. Test je biu res težk, je pa res, da so skori usi testi pr tem profesorju isti, torej tud če ne znaš si pogledaš stare teste pa že skupi spravš neko trojko. No ona je s prepisovanjem od mene dobila 5 (tko k js). In se počutm ful slabo ker je ona dobila 5 na moj račun. Nimam pojma, kaj nej nardim da se ne bo tko obnašala, sploh pa me skrbi zato, ker se oddaljujeva in nočem, da se z mano druž sam zato, da bo mela koristi od mene.
kot že lahko sklepate z naslova mam spet probleme s prijateljico/sošolko, o keri sm že pisala (i think da sm rekla da je A? nism sigurna). No uglavnem: ona se (kot sm napisala v prvem delu) ne druži več tolk z mano kot včasih, sej se še zmeri nekak družva i guess sam ni to tko k včasih (za več info beri prejšnjo objavo: zamenjala me je). No in ona ma tko dost dobre ocene, js mam mal bolše od nje, več znam in se velik učim. Mam pa občutk, da me izkorišča. Js se za teste ful učim, ona se pa ne uči tolk, ampak še vseen ji nekak rata dobr pisat. In na 2 testih se je zgodil, da ona ni znala nč ker se ni nč učila. Ko se je to 1. zgodil je pr tistem predmetu sedela zravn mene in je vse prepisala (sej je spremenila mal odgovore da ni blo čist isto), dobila pa je 4 (js 5). Rekla sm si: ok, to je nek nepomembn predmet (mamo ga 1x na tedn pa še to sam letos), i get it da se ji ni dal učit. No in pol za en drug test spet ni nč znala, sam da je to predmet k ga maš vsako leto in je kr dost snovi. No in mi je napisala sporočilo 1 dan prej če se loh za test presede k men (da se zmen s sošolko s kero sedim). Rekla sm ji da loh in je (spet) cel test prepisala od mene. Test je biu res težk, je pa res, da so skori usi testi pr tem profesorju isti, torej tud če ne znaš si pogledaš stare teste pa že skupi spravš neko trojko. No ona je s prepisovanjem od mene dobila 5 (tko k js). In se počutm ful slabo ker je ona dobila 5 na moj račun. Nimam pojma, kaj nej nardim da se ne bo tko obnašala, sploh pa me skrbi zato, ker se oddaljujeva in nočem, da se z mano druž sam zato, da bo mela koristi od mene.
Vprašanje
Kako vam je všeč zgodba v Pilu?
Zelo mi je všeč.
(195)
Srednje.
(142)
Ni mi všeč.
(39)