Gimnazijka detektivka, 13. del
6
11. NOVEMBER (PO ŠOLI)
Kakšen smisel imajo galerije, kjer prikazujejo večinoma kopije slavnih slik? Te si lahko ogledam tudi sama na telefonu brez da plačam. Naj mi kdo prosim to razloži. A kljub mojim kritikam sem morala preživeti en dan v taki galeriji.
Vendar to ni bilo dovolj. Ne, razlagala nam je naša navdušena profesorica za likovno. Te ljudje res niso resni. Še na francosčino bi raje šla (če mi bi Quennie potem razložila).
Tako se je moja misija *i*Preživi ta dan*i* začela, in sicer z vstopom v galerijo, ko je profesorica začela svoj zelo dolgi govor. Na srečo sva se s Quennie postavile zadaj, tako da sva lahko govorile. Ne o tem, kar je pravila profesorica, temveč o njeni novi živo vijolični šminki.
"Preveč ... divja je za šolo, kajne?" komentira Quennie, medtem ko si popravlja rjave lase.
"Morda nam želi pokazati razliko med sekundarnimi in primarnimi barvi," dodam. "Saj veš, prej je z rdečo šminko pokazala primarne, z vijolično pa zdaj kaže sekundarne barve."
"Kdo ve njene skrivnosti, kaj?" se zasmeji Quennie.
"Pridite bližje, dijaki!" nenadoma zakliče profesorica. "Poskušajte začutiti moč te slike!"
Z ostalimi sošolci stopimo bližje do kopije slike. Hubert me porine tako bliže, da sem komaj kaj še oddaljena od slike.
V istem hipu me prešine nekaj popolnoma drugega kot *i*moč slike*i*. Zakaj me slika nenadoma spommi na Vicky? Oh, seveda! Resno, kako sem lahko pozabila na to? Mislim, *i*to*i*. Cela šola je bila na trnih zaradi tega.
Kakšen smisel imajo galerije, kjer prikazujejo večinoma kopije slavnih slik? Te si lahko ogledam tudi sama na telefonu brez da plačam. Naj mi kdo prosim to razloži. A kljub mojim kritikam sem morala preživeti en dan v taki galeriji.
Vendar to ni bilo dovolj. Ne, razlagala nam je naša navdušena profesorica za likovno. Te ljudje res niso resni. Še na francosčino bi raje šla (če mi bi Quennie potem razložila).
Tako se je moja misija *i*Preživi ta dan*i* začela, in sicer z vstopom v galerijo, ko je profesorica začela svoj zelo dolgi govor. Na srečo sva se s Quennie postavile zadaj, tako da sva lahko govorile. Ne o tem, kar je pravila profesorica, temveč o njeni novi živo vijolični šminki.
"Preveč ... divja je za šolo, kajne?" komentira Quennie, medtem ko si popravlja rjave lase.
"Morda nam želi pokazati razliko med sekundarnimi in primarnimi barvi," dodam. "Saj veš, prej je z rdečo šminko pokazala primarne, z vijolično pa zdaj kaže sekundarne barve."
"Kdo ve njene skrivnosti, kaj?" se zasmeji Quennie.
"Pridite bližje, dijaki!" nenadoma zakliče profesorica. "Poskušajte začutiti moč te slike!"
Z ostalimi sošolci stopimo bližje do kopije slike. Hubert me porine tako bliže, da sem komaj kaj še oddaljena od slike.
V istem hipu me prešine nekaj popolnoma drugega kot *i*moč slike*i*. Zakaj me slika nenadoma spommi na Vicky? Oh, seveda! Resno, kako sem lahko pozabila na to? Mislim, *i*to*i*. Cela šola je bila na trnih zaradi tega.
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
Zkj si mogla glih kle končt!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Zj bom umirala od radovednosti kva se bo zgodl!!!!!!!:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob: Maš moj :heart:
0
Moj odgovor:
Svetovalnica
Problem z eno sošolko (T_T)
problem mam z eno sošolko ko izvaja 'nasilje' nad mano. pač ni lih nasilje sam pač to se dogaja:
~''za foro'' me davi (idk kako bi to poimenovala.. pač z roko me okol vrata in pol me vleče stran)
~jemle mi stvari (peresnco al pa kulije) in pol mi noče vrnat in jo lovim po celem razredu (enkrat mi je uzela belezko med odmorom in zbežala iz učilnice in sem jo lovila po celi šoli! ) pri tem se smeji ful
~ko ji rečem naj neha je sam tak: (moje ime) a si ti realno zdele neki rekla!?
pač ona se to sam hoče zafrkavat in vem da nima nč proti men pa da bi se hotla spravlat na mene al pa kej... pač otročja je (očitn ji puberteta seka na puno..)
pač a ma kdo kak nasvet kak ji povedat da nej neha (tako da bo njena 'nadpovprečna' inteligenca razumela da ji to REALNO govorim in ne kr tak mal neki yappam)??
~''za foro'' me davi (idk kako bi to poimenovala.. pač z roko me okol vrata in pol me vleče stran)
~jemle mi stvari (peresnco al pa kulije) in pol mi noče vrnat in jo lovim po celem razredu (enkrat mi je uzela belezko med odmorom in zbežala iz učilnice in sem jo lovila po celi šoli! ) pri tem se smeji ful
~ko ji rečem naj neha je sam tak: (moje ime) a si ti realno zdele neki rekla!?
pač ona se to sam hoče zafrkavat in vem da nima nč proti men pa da bi se hotla spravlat na mene al pa kej... pač otročja je (očitn ji puberteta seka na puno..)
pač a ma kdo kak nasvet kak ji povedat da nej neha (tako da bo njena 'nadpovprečna' inteligenca razumela da ji to REALNO govorim in ne kr tak mal neki yappam)??
Vprašanje
Kako ocenjuješ rubriko Šport?
Všeč mi je takšna, kot je.
(71)
Raje kot novičke bi imel/a članek, ki se posveti enemu športu posebej.
(27)
Šport me na sploh ne zanima.
(39)
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
Priljubljene objave
Zadnji odgovori
uuuuuueeeeeehhhhhhheeeeeeehhhhhhhhheeeeeeeebbbbbbbbbbaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaa
My ...






Pisalnica