Že pišem:
Sedela sem tretji vrsti, torej točno na sredini in za nameček je zraven mene sedel Lukas! »Oj!« sem rekla ko sem prisedla. On pa se mi je nasmehnil in rekel: »Ojla!« »Kaj pa je bilo?« me je nekoliko zaskrbljeno vprašal. Jaz pa sem mu nasmejano odgovorila: »Nič! Samo sestanek smo imele s puncami oz. natančneje sestanek za DOPZP. »Kaj, pa je DOPRZT?« Je z zanimanjem vprašal Lukas. »Reče se DOPZP ne pa DOPRZT! Drugače pa so to zasebne zadeve in zato ti tega ne bom izdala nikoli! Tudi če bi bil moj mož!« Zardela sem. Zadnji stavek sem izrekla čisto po pomoti zato sem naglo rekla: »Mislila sem povedat, da ti tega ne bi nikoli izdala. Če razumeš. »Ja, ja razumem. No, ampak škoda…« Pogledala sem ga (danes že stotič) in se mu hotela opravičiti vendar me je učitelj poklica in rekel: »No, Zala kakšne so značilnosti človeškega telesa.« Obrnila sem se proti tabli in v naglici začela brskati po možganih vendar se nisem in nisem mogla spomniti teh značilnosti zato sem se odločila da bom zavlačevala z odgovorom kakor bom lahko: » Torej, kot ste me vprašali kakšne so značilnosti človeškega telesa…« Medtem ko sem govorila sem mrzlično iskala pomoč. Gledala sem Sofijo, ki mi je z mimiko pokazala da se ji niti ne sanja. Pogledala sem k Špeli, ki je samo skomignila z rameni. »Em, značilnosti so no kakor jaz sklepam. No poglejte to je samo moje sklepanje. No torej značilnosti so…« Nenadoma sem se začela neznansko potit in zato sem ustrelila: »Potenje!« Učitelj je pokimal in rekel: »Drži!« Začudeno sem začela razmišljati kako sem odgovorila prav. Ravno sem se hotela domisliti novega odgovora vendar je učitelj na srečo poklical drugega in sem si lahko oddahnila. Tisto uro sem res zbrano poslušala. Verjetno zato ker nisem hotela da me učitelj vpiše in to že prvi šolski dan. Očitno je učitelj spet dobro opazoval saj je zagodel: » No, pa saj ni tako težko.« To je rekel ko je šel mimo mene in priznati morem da sem se kapljici sline komaj izognila. »Za nalogo pa prosim napišite oz. opišite kaj ste se danes naučili. Uporabite besede kot so sestavni deli telesa in podobno.« To je rekel malo pred koncem ure. Sekundo kasneje je že zazvonil zvonec in skoraj vsi učenci so zapustili razred. Samo jaz sem se odločila da počakam Sofijo. Ona je še dajala zvezke v in zato sem ji pomagala. Ko je vse pospravila sem ji rekla: »Oprosti, ampak se z Lukasom nisva pogovarjala o tem kar si želela…« »No, kaj sta se pa potem pogovarjala?« Me je vprašala. »Em no ja...« sem začela in čutila sem da pordevam. »Pogovarjala sva se o društvu, ki smo ga ustvarile me punce.« Sofija je že odprla usta vendar sem jaz hitro nadaljevala: » Seveda sem mu izdala samo kratico, da se razumeva!« Nekaj časa je bila Sofija samo tiho in me gledala nato pa pobrala torbo jo dala na voziček in se nasmehnila: »Oh, to pa ni nič takega da si mu povedala! Važno je da se mu ne svita kaj v tem društvu počnemo. Aha, še nekaj! Pozabila sem ti povedati da imamo zdajle še en sestanek z našim društvom! Zato raje pohitiva!« Veselo sem prikimala saj sem se veselila da imamo danes že drug sestanek. Zato sem Sofijo kar sama od sebe začela porivati proti vratom. Vendar sem se nenadoma ustavila in zaskrbljeno vprašala:
Jutri izveste kaj je vprašala! <3
Sedela sem tretji vrsti, torej točno na sredini in za nameček je zraven mene sedel Lukas! »Oj!« sem rekla ko sem prisedla. On pa se mi je nasmehnil in rekel: »Ojla!« »Kaj pa je bilo?« me je nekoliko zaskrbljeno vprašal. Jaz pa sem mu nasmejano odgovorila: »Nič! Samo sestanek smo imele s puncami oz. natančneje sestanek za DOPZP. »Kaj, pa je DOPRZT?« Je z zanimanjem vprašal Lukas. »Reče se DOPZP ne pa DOPRZT! Drugače pa so to zasebne zadeve in zato ti tega ne bom izdala nikoli! Tudi če bi bil moj mož!« Zardela sem. Zadnji stavek sem izrekla čisto po pomoti zato sem naglo rekla: »Mislila sem povedat, da ti tega ne bi nikoli izdala. Če razumeš. »Ja, ja razumem. No, ampak škoda…« Pogledala sem ga (danes že stotič) in se mu hotela opravičiti vendar me je učitelj poklica in rekel: »No, Zala kakšne so značilnosti človeškega telesa.« Obrnila sem se proti tabli in v naglici začela brskati po možganih vendar se nisem in nisem mogla spomniti teh značilnosti zato sem se odločila da bom zavlačevala z odgovorom kakor bom lahko: » Torej, kot ste me vprašali kakšne so značilnosti človeškega telesa…« Medtem ko sem govorila sem mrzlično iskala pomoč. Gledala sem Sofijo, ki mi je z mimiko pokazala da se ji niti ne sanja. Pogledala sem k Špeli, ki je samo skomignila z rameni. »Em, značilnosti so no kakor jaz sklepam. No poglejte to je samo moje sklepanje. No torej značilnosti so…« Nenadoma sem se začela neznansko potit in zato sem ustrelila: »Potenje!« Učitelj je pokimal in rekel: »Drži!« Začudeno sem začela razmišljati kako sem odgovorila prav. Ravno sem se hotela domisliti novega odgovora vendar je učitelj na srečo poklical drugega in sem si lahko oddahnila. Tisto uro sem res zbrano poslušala. Verjetno zato ker nisem hotela da me učitelj vpiše in to že prvi šolski dan. Očitno je učitelj spet dobro opazoval saj je zagodel: » No, pa saj ni tako težko.« To je rekel ko je šel mimo mene in priznati morem da sem se kapljici sline komaj izognila. »Za nalogo pa prosim napišite oz. opišite kaj ste se danes naučili. Uporabite besede kot so sestavni deli telesa in podobno.« To je rekel malo pred koncem ure. Sekundo kasneje je že zazvonil zvonec in skoraj vsi učenci so zapustili razred. Samo jaz sem se odločila da počakam Sofijo. Ona je še dajala zvezke v in zato sem ji pomagala. Ko je vse pospravila sem ji rekla: »Oprosti, ampak se z Lukasom nisva pogovarjala o tem kar si želela…« »No, kaj sta se pa potem pogovarjala?« Me je vprašala. »Em no ja...« sem začela in čutila sem da pordevam. »Pogovarjala sva se o društvu, ki smo ga ustvarile me punce.« Sofija je že odprla usta vendar sem jaz hitro nadaljevala: » Seveda sem mu izdala samo kratico, da se razumeva!« Nekaj časa je bila Sofija samo tiho in me gledala nato pa pobrala torbo jo dala na voziček in se nasmehnila: »Oh, to pa ni nič takega da si mu povedala! Važno je da se mu ne svita kaj v tem društvu počnemo. Aha, še nekaj! Pozabila sem ti povedati da imamo zdajle še en sestanek z našim društvom! Zato raje pohitiva!« Veselo sem prikimala saj sem se veselila da imamo danes že drug sestanek. Zato sem Sofijo kar sama od sebe začela porivati proti vratom. Vendar sem se nenadoma ustavila in zaskrbljeno vprašala:
Jutri izveste kaj je vprašala! <3
Odgovori:
Zabaven odgovor
Najboljši odgovor
Super odgovor
Dober odgovor
Odgovor
Neprimeren odgovor
Nerazumljiv odgovor
bom vs edelekomentirala v novem.
0
Moj odgovor:
Svetloba3714
potrebuje pomoč ali nasvet v
Svetovalnica
Zamenjala me je 2. del/ prepisovanje testov
Ojla,
kot že lahko sklepate z naslova mam spet probleme s prijateljico/sošolko, o keri sm že pisala (i think da sm rekla da je A? nism sigurna). No uglavnem: ona se (kot sm napisala v prvem delu) ne druži več tolk z mano kot včasih, sej se še zmeri nekak družva i guess sam ni to tko k včasih (za več info beri prejšnjo objavo: zamenjala me je). No in ona ma tko dost dobre ocene, js mam mal bolše od nje, več znam in se velik učim. Mam pa občutk, da me izkorišča. Js se za teste ful učim, ona se pa ne uči tolk, ampak še vseen ji nekak rata dobr pisat. In na 2 testih se je zgodil, da ona ni znala nč ker se ni nč učila. Ko se je to 1. zgodil je pr tistem predmetu sedela zravn mene in je vse prepisala (sej je spremenila mal odgovore da ni blo čist isto), dobila pa je 4 (js 5). Rekla sm si: ok, to je nek nepomembn predmet (mamo ga 1x na tedn pa še to sam letos), i get it da se ji ni dal učit. No in pol za en drug test spet ni nč znala, sam da je to predmet k ga maš vsako leto in je kr dost snovi. No in mi je napisala sporočilo 1 dan prej če se loh za test presede k men (da se zmen s sošolko s kero sedim). Rekla sm ji da loh in je (spet) cel test prepisala od mene. Test je biu res težk, je pa res, da so skori usi testi pr tem profesorju isti, torej tud če ne znaš si pogledaš stare teste pa že skupi spravš neko trojko. No ona je s prepisovanjem od mene dobila 5 (tko k js). In se počutm ful slabo ker je ona dobila 5 na moj račun. Nimam pojma, kaj nej nardim da se ne bo tko obnašala, sploh pa me skrbi zato, ker se oddaljujeva in nočem, da se z mano druž sam zato, da bo mela koristi od mene.
kot že lahko sklepate z naslova mam spet probleme s prijateljico/sošolko, o keri sm že pisala (i think da sm rekla da je A? nism sigurna). No uglavnem: ona se (kot sm napisala v prvem delu) ne druži več tolk z mano kot včasih, sej se še zmeri nekak družva i guess sam ni to tko k včasih (za več info beri prejšnjo objavo: zamenjala me je). No in ona ma tko dost dobre ocene, js mam mal bolše od nje, več znam in se velik učim. Mam pa občutk, da me izkorišča. Js se za teste ful učim, ona se pa ne uči tolk, ampak še vseen ji nekak rata dobr pisat. In na 2 testih se je zgodil, da ona ni znala nč ker se ni nč učila. Ko se je to 1. zgodil je pr tistem predmetu sedela zravn mene in je vse prepisala (sej je spremenila mal odgovore da ni blo čist isto), dobila pa je 4 (js 5). Rekla sm si: ok, to je nek nepomembn predmet (mamo ga 1x na tedn pa še to sam letos), i get it da se ji ni dal učit. No in pol za en drug test spet ni nč znala, sam da je to predmet k ga maš vsako leto in je kr dost snovi. No in mi je napisala sporočilo 1 dan prej če se loh za test presede k men (da se zmen s sošolko s kero sedim). Rekla sm ji da loh in je (spet) cel test prepisala od mene. Test je biu res težk, je pa res, da so skori usi testi pr tem profesorju isti, torej tud če ne znaš si pogledaš stare teste pa že skupi spravš neko trojko. No ona je s prepisovanjem od mene dobila 5 (tko k js). In se počutm ful slabo ker je ona dobila 5 na moj račun. Nimam pojma, kaj nej nardim da se ne bo tko obnašala, sploh pa me skrbi zato, ker se oddaljujeva in nočem, da se z mano druž sam zato, da bo mela koristi od mene.
Vprašanje
Kako vam je všeč zgodba v Pilu?
Zelo mi je všeč.
(198)
Srednje.
(144)
Ni mi všeč.
(39)
POIŠČI PILOVCA/KO
Pogosta vprašanja
POSVOJI ŠNOFIJA!
Priljubljene objave
Zadnji odgovori
nikol ne bi mogla narisat tko lepe slikeeee:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes
o hudooo, ker vibe daje :sparkles::sparkles::sparkles::sparkles::sparkles::sparkles:🫶🫶🫶🫶